#twitterlunch és un cicle de dinars que coorganitzen InterMèdia GdC i Andrew Funk amb l’objectiu d’intercanviar punts de vista sobre les xarxes socials, practicar l’anglès i fer networking. L’iniciativa fa coincidir, doncs, tres possibles interessos dels assistents: parlar sobre el seu tema preferit, posar en pràctica l’anglès i fer networking.
A la primera trobada del cicle, el passat 18 de març, hi van assistir més de 35 persones, la majoria joves i emprenedors.
aproximadament un dimarts cada dos mesos, i sempre en dimarts, se celebra una nova sessió, protagonitzada per un convidat especial que ens parla del seu projecte o iniciativa.
Des de llavors també hem celebrat algunes sessions amb convidats estrella, per exemple, el passat 27 de març amb la llavors candidata a les primàries del PSC per l’alcaldia de Barcelona, Rocío Martínez-Sampere, amb el Marc Masip, creador de l’apli FaceUp per ajudar a addictes al mòbil, amb Mar Alarcón, CEO i fundadora de Social Car, empresa de lloguer de vehicles entre particulars, o amb Billie Sastre, especialista en atenció al client en xarxes socials i amb el pianista i compositor Albert Guinovart, que va interpretar algunes peces al piano de cua de l’Hotel Le Meridien.
Les trobades són els dimarts de 14.15 a 15.45h al restaurant Daps de Barcelona (Avda. Diagonal, 469. Tocant a Pl. de Francesc Macià). El preu del menú és de 14,5 euros i la reserva es pot fer via Twitter esmentant #twitterlunch o simplement, assistint-hi. Paral·lelament al propi dinar, els coorganitzadors del #TwitterLunch també promouen la participació online, que fomenta que es comparteixin consells sobre com utilitzar les xarxes socials i promou que els participants se segueixin els uns als altres, incrementant així el nombre de seguidors de tots ells.
Consulta la galeria de fotografies de les sessions.
Andrew Funk és propietari de l’acadèmia d’anglès English Metas. Pot ser que el conegueu per la seva campanya #teachRajoy (per ensenyar al president del Govern espanyol a parlar anglès), o #teachBotella (el mateix amb Ana Botella, després del seu discurs a la candidatura olímpica de Madrid).
InterMèdia GdC és un gabinet de comunicació constituït el 1990 per l’advocat i periodista Toni Rodríguez Pujol. L’equip està format per periodistes, comunicadors, economistes, filòlegs i experts en protocol que ofereixen serveis de gabinet de premsa, organitzen actes, fan formació de portaveus, estratègia per a xarxes socials, entre d’altres. Diferents mitjans de comunicació, com Barcelona Televisió, La Vanguardia o e-noticies ja s’han fet ressò de la iniciativa.
Leave a Comment