El passat 13 de març ens van visitar els alumnes de l’Andreu Farràs, professor del grau de periodisme de la Universitat Autònoma de Barcelona. La trobada va servir per explicar a els alumnes com funciona una agència de comunicació, com és el seu dia a dia i quines són les qualitats que més apreciem en una persona que opta a treballar amb nosaltres. En definitiva, els vam donar pistes sobre com han d’encaminar la seva cerca de treball si volen ser part d’una agència de comunicació i relacions públiques.
En Toni Rodríguez, president executiu, i l’Albert Ortas, director general d’Intermèdia, van ser els encarregats d’explicar als joves la història de fundació d’Intermèdia i la seva filosofia de treball. Per altra banda, l’Aina Rodríguez, adjunta a direcció, va parlar-los de la transformació digital de l’empresa i del creixent pes de l’estratègia online a les propostes de comunicació.
”
'Intermèdia: bona premsa', informació del blog @theeconomicz de la facultat de @periodismeuab sobre @intermediagdc https://t.co/6AJh9OMtrn via @wordpressdotcom
— Andreu Farràs (@afarrasc) 20 de març de 2018
Aquí teniu l'article sobre la visita que vam fer a @intermediagdc!https://t.co/h1uYY06VNC
— ECONOMIA DE LA SALUT (@negocidelasalut) 16 de març de 2018
Hem visitat @intermediagdc, l'agència de comunicació líder a Barcelona. La seva principal missió: crear productes que millorin la reputació dels seus clients https://t.co/39XHb2DP10 pic.twitter.com/7AvQRBQbIc
— L'Economia del #Hashtag (@Influencersieco) 20 de març de 2018
Leave a Comment