El jurat de la 37a edició dels Marketing Leaders Awards, reunit el dia 15 de novembre a TV3, ha reconegut les estratègies de màrqueting de Gabriele Parlma, director de màrqueting de Seat, les empreses Ametller Origen, eCooltra i Norwegian i Lluís Cantarell, que ha treballat més de 40 anys a Nestlé.
El jurat d’aquesta edició ha estat presidit per Christian Rodríguez de Byhours i integrat per Jordi Aragonés d’El Terrat, Josep Camps d’Artyplan, Antoni Cañete de Pimec, Marc Casanovas d’Ogilvy, Núria Fargas de TV3 i Catalunya Ràdio, Àlex Marquina de TV3 i Catalunya Ràdio, Sergi Martínez de Moritz, Xavier Navinés de JCDecaux, Oscar Ordóñez de CaixaBank, Xavier Pascual de Fira Barcelona, Juan Carlos Ruedas de La Vanguardia, Nacho Sala d’Atrápalo, Pere San Martín de Dmovo, Lluís Torra del Club Marketing Barcelona, Aleix Valls de Liquo&Co i Nati Ramos del Club Marketing Barcelona com a secretària del jurat.
Gabriele Palma ha estat guardonat amb el Leadership Award per l’excel·lent treball realitzat al capdavant del departament de màrqueting de Seat, en una etapa marcada per un important increment de la imatge de marca i dels resultats de la companyia.
Ametller Origen ha estat reconeguda amb el Business Award pel seu excel·lent posicionament en un sector molt madur, aconseguint una destacable identitat diferenciada.
Per la seva banda, eCooltra, guanyadora del Futur Award, és reconeguda per la seva estratègia de màrqueting basada en crear un model de negoci tecnològic i sostenible en mobilitat urbana d’èxit que ha convertit als seus propis clients en prescriptors de la marca.
Norwegian, la companyia aèria de Noruega, ha estat la guanyadora del Barcelona Award, amb el que se li ha reconegut l’aposta de vincular la seva estratègia de màrqueting amb l’Aeroport del Prat i la ciutat de Barcelona.
Lluís Cantarell ha estat mereixedor del Career Award, que reconeix la seva trajectòria professional molt vinculada al màrqueting estratègic als seus més de 40 anys a Nestlé i la seva aposta per crear unitats de negoci com Nestlé Nutrition o Nestlé Health Science.
Els guardons es lliuraran el proper dia 23 de novembre en el marc del Barcelona Marketing Meeting, l’acte central del World Marketing Festival que se celebrarà al plató 1 de TV3, en un acte que compta amb un guió d’El Terrat i la realització de TV3.
Lluís Torra, president del Club Marketing Barcelona, creu que ”la segona edició del World Marketing Festival suposa un pas ferm per consolidar aquest esdeveniment i convertir-lo, en els propers anys, en una trobada internacional de referencia en marketing”. Del jurat dels premis d’aquest any destaca que “ha estat un encert incorporar a grans professionals en actiu, amb una contrastada solvència professional, perquè han demostrat una àmplia visió de l’escenari empresarial actual i de les propostes més rellevants”.
Per la seva banda Christian Rodríguez de Byhours, que ha presidit un jurat amb moltes cares noves, ha destacat “l’excel·lent debat que s’ha generat i el fet que majoritàriament els premis s’han acordat per unanimitat entre les moltes opcions que s’han estudiat”. També ha destacat el fet que “aquests premis, per primera vegada, s’atorguen sense candidatures prèvies, de manera que el jurat pot escollir lliurement quins professionals i quines empreses són mereixedores del guardó. Això fa que els Marketing Leaders Awards siguin, possiblement, uns dels premis de més valor que es lliuren a l’entorn empresarial”.
Per a més informació www.cmb.cat/ca/club-marketing-barcelona/torna-world-marketing-festival.
Leave a Comment