La marca de moda Hollister ha inaugurat avui la seva tercera botiga a la província de Barcelona al centre comercial Glòries. El local, que compta amb 651m2 i està ubicat a la planta baixa del centre (planta -1), presenta un disseny obert i una capacitat omnicanal per tal de proporcionar la millor experiència de compra als clients.
Al local, que potencia l’estil de vida nord-americà, els visitants del centre podran accedir a una àmplia gamma de roba inspirada en l’actitud relaxada de Califòrnia i la filosofia d’un estiu alliberador i etern dirigida a un públic d’entre 12 i 20 anys.
En concret, en la nova botiga els clients podran trobar roba única i de primera qualitat femenina i masculina, així com jeans de tota mena, dessuadores, jerseis, jaquetes, abrics i fins i tot roba interior, fragàncies i accessoris. A més a més, trobaran a la seva disposició el sistema Click & Collect i dispositius portàtils per buscar articles, obtenir informació o accedir a descomptes especials.
L’obertura de Hollister complementa l’àmplia oferta en moda, oci i restauració de centre comercial Glòries, amb insígnies com Uniqlo, Scalpers, Bimba i Lola, Mango, Zara i H&M. Segons Nina Kavaliova, gerent de Glòries, “la implantació de Hollister a Glòries demostra la nostra aposta i compromís per tal d’apropar els nostres visitants a les primeres marques, i situa al centre comercial com un dels destins de shopping preferits a la ciutat”.
Amb aquesta inauguració, Hollister, propietat del grup nord-americà Abercrombie & Fitch, continua ampliant la seva presència a Espanya, i és que la marca ja compta amb un total de 12 botigues en territori espanyol. A escala global, Hollister disposa d’un total de 540 establiments i els usuaris també poden utilitzar el seu servei de venda en línia.
Hollister està considerada com la marca número u per als adolescents nord-americans. Centrada en l’estètica del Sud de Califòrnia, pren com a referència als surfistes de les platges californianes i es perfila com una marca jove, sexy i amb sentit de l’humor.
Leave a Comment