La comunicació, tot i ser una eina estratègica en tot negoci, ha estat radicionalment una de les grans oblidades en els plans d’estudis dels actuals i futurs líders empresarials.
Amb aquest curs volem proporcionar-vos les eines que us ajudaran a conèixer i entendre millor el món de la comunicació, i, més concretament, els mitjans de comunicació.
Us explicarem com funcionen els mitjans tradicionals però també tots els nous canals de comunicació que han sorgit gràcies l’expansió del món 2.0., les claus que s’amaguen darrere d’una notícia i com s’hi pot interactuar amb èxit.
El programa s’enfoca des d’una visió empresarial, analitzant com la comunicació pot ajudar de manera tangible a l’empresa i com una bona estratègia de comunicació es pot traduir en una dinamització de les vendes i una major notorietat.
El curs va orientat a executius amb responsabilitats en la política de comunicació empresarial però també a aquelles persones que volen conèixer la potencialitat d’una bona gestió de la comunicació.
Els continguts del curs han estat dissenyats per poder-se dur a terme en una jornada laboral.
InterMèdia ofereix, a més, una versió EXPRÉS, de quatre hores de duració, dirigida específicament a aquells professionals que necessiten actualitzar els seus coneixements en comunicació.
Leave a Comment