Després de més de 6 anys de celebració de les sessions d’IM Confidencial, per on ja han passat més de 70 ponents del món de la política, l’empresa i els mitjans de comunicació, InterMèdia inicia un nou cicle paral·lel, que sota el nom de InterMèdia Speakeasy convocarà veus autoritzades del món de l’esport, i molt especialment les més vinculades a l’actualitat del Barça i l’Espanyol de Barcelona.
Les trobades, adreçades a la petita comunitat de clients, amics i simpatitzants d’InterMèdia, seran restringides a un màxim de 20 comensals, tindran lloc a The Academy, espai que l’empresari Javier de las Muelas ha creat dins el seu mític Dry Martini, de Barcelona, i seran moderades per Toni Rodríguez, president d’InterMèdia.
InterMèdia va participar activament a les campanyes d’en Joan Laporta (2003) i Marc Ingla (2010) a la presidència del Futbol Club Barcelona, a més de les de la Federació Catalana d’esports d’Hivern de l’any 2011, entre d’altres.
La primera sessió serà convocada abans de finals de novembre.
Leave a Comment