La Casa de las Carcasas inaugura un nou establiment al centre comercial Westfield Glòries. Amb aquest nou espai de 118 m2, ubicat a la planta inferior, l’empresa especialitzada en la venda de carcasses i accessoris per smartphones i dispositius mòbils suma un total de 30 botigues a Catalunya.
La Casa de les Carcasses ofereix un complet catàleg de productes amb els quals la marca extremenya ha impulsat les carcasses, els penjolls o els PopSockets, entre altres accessoris, com a complements de moda claus per a acompanyar qualsevol outfit i ajudar a totes les persones a mostrar com són i transmetre el seu estil al món.
L’establiment de Westfield Glòries representa la seva exitosa fórmula basada en un format diàfan per a reforçar la visibilitat del producte i un ambient alegre i desenfadat. Com a valor diferencial, la marca aposta per una experiència de compra excel·lent protagonitzada per l’atenció personalitzada del seu personal expert, que guia i assessora al client durant tot el procés de compra, així com el servei tècnic i postvenda per a dispositius mòbils. A més, aquest nou local compta amb un espai d’interacció perquè els visitants a la botiga puguin fer-se fotos al costat d’un mirall i interactuar amb diferents elements.
Aquesta nova botiga s’uneix als més de 270 establiments repartits a nivell internacional. Des dels seus inicis, la cadena aposta fermament per una formació de qualitat en la seva xarxa de vendes per a garantir un assessorament personalitzat, pròxim i exclusiu en tots els punts d’atenció al client.
Nina Kavaliova, gerent de l’eix comercial Westfield Glòries, assegura que “estem feliços de donar la benvinguda a la Casa de las Carcasas per la seva excel·lent atenció al consumidor i sobretot perquè amb la seva arribada afegim un nou servei a la nostra àmplia i variada oferta d’establiments”. “Aquesta inauguració evidencia la nostra forta aposta pels productes nous i per una innovació en l’experiència interactiva del consumidor”, afegeix Kavaliova.
Leave a Comment