La xarxa d’espais de treball flexibles Monday continua amb el seu ambiciós pla d’expansió i obrirà, el mes vinent de juny, Monday Diagonal, el seu tercer local a Barcelona. Aquesta nova obertura suposa la consolidació de l’empresa en la capital catalana. Situat en la confluència entre Passeig de Gràcia i Avinguda Diagonal, en l’epicentre de la ciutat, el local se suma als d’Avinguda Tibidabo i Barceloneta, tots dos inaugurats a la fi de 2018; amb això l’empresa està present en la zona nord, sud i centre de Barcelona.
Monday Diagonal comptarà amb una superfície de més de 1.500 metres quadrats, una gran terrassa de 300 metres quadrats i capacitat per a més de 200 persones. A poques setmanes de l’obertura del nou Monday ja s’ha iniciat la seva comercialització a grans empreses, oficines corporatives i usuaris independents interessats a crear xarxes i formar part d’aquesta gran comunitat.
Els gestors de la companyia han manifestat que ‘el sector dels espais compartits és un mercat que va a l’alça degut, en gran manera, a la presa de consciència per part de grans i petites empreses dels beneficis que comporta compartir un espai i treballar sota el paraigua d’una comunitat. A més, facilita l’accés a la subcontractació de serveis. És, sens dubte, un canvi de paradigma enfront del model actual’.
Entorn creatiu i dinàmic
Igual que els altres dos locals Monday Diagonal estarà obert les 24 hores / 7 dies a la setmana. Està destinat tant a petites com a grans empreses, fins i tot de més de 100 persones, freelancers i autònoms. Totes les taules de treball i els despatxos són de disseny, molt confortables, amb llum natural i tot tipus de comoditats i serveis per a cobrir les necessitats laborals del dia a dia.
Sobre Urbania International
Urbania International és una companyia de desenvolupament de projectes immobiliaris amb oficines a Costa del Sol, Madrid, Barcelona i el Brasil. Centra les seves activitats en dues grans línies de negoci: residencial amb prop de 2.000 unitats en desenvolupament i una cartera de sòl en gestió urbanística, i residències d’estudiants, sota la marca Syllabus by Urbania, amb un portfoli de 1.800 unitats i un pla d’expansió de prop de 2.200 habitacions en 5 anys.
Leave a Comment