Pull&Bear, la marca jove del Grup Inditex, acaba de reobrir al públic la seva botiga situada al centre comercial La Maquinista de Barcelona amb una imatge renovada. La botiga, d’inspiració californiana, destaca pel seu ambient càlid i una decoració senzilla. Disposa d’una superfície de venda de més de 600m2 i compta amb més de 20 llocs de treball. Pull&Bear compta amb 28 botigues a la província de Barcelona, 10 de les quals estan a la capital.
Nova imatge de la botiga
L’establiment presenta una imatge renovada a fons inspirada en el concepte Califòrnia, tal i com s’observa a la icònica furgoneta d’inspiració surf o als grans panells de pantalles LED. A més, compta amb una il·luminació més potent, una tonalitat més clara i un plantejament decoratiu més senzill, amb l’objectiu que les col·leccions siguin les autèntiques protagonistes. La firma utilitza textures de tradició mediterrània per contribuir a una major calidesa del conjunt.
Pel que fa al mobiliari, destaquen els acabats en suro i l’ús de fusta de pi. Tant natural com tractada en brillant o aigualida. Destaquen també les pilastres amb teles retro il·luminades, que accentuen la sensació de claredat, el terra de marbre blanc amb detalls en negre i groc, i els terres combinats amb diferents tipus de fusta.
La reobertura de Pull&Bear complementa l‘àmplia oferta en moda, cosmètica, tecnologia i restauració del centre comercial La Maquinista. El centre compta amb una superfície de 90.000 m2 i en els més de 220 establiments reuneix marques de gran prestigi, tant cadenes com Mango, Zara, Massimo Dutti o Oysho, com a primeres firmes internacionals com Forever 21, Hollister, Apple o Media Markt.
Leave a Comment