Aquest migdia s’ha celebrat la segona sessió del #twitterlunch, un cicle de dinars que coorganitza InterMèdia GdC amb Andrew Funk i que va néixer amb l’objectiu d’intercanviar punts de vista sobre les xarxes socials i sobre emprenedoria en anglès. A la primera trobada del cicle, hi van assistir més de 35 persones, la majoria joves i emprenedors, i a aquesta segona hi han assistit una vintena de tuitaires.
En el decurs del dinar, en què els assistents seien en taules d’entre quatre i sis persones, els organitzadors proposaven accions a través de Twitter i alhora donaven tema de conversa i propiciar que els usuaris més avançats aconsellessin els més nous. Algunes de les accions consistien a anunciar la teva arribada a la trobada, escriure una breu presentació d’un mateix o convidar altres assistents a participar-hi.
Les trobades són cada dimarts de 14.15 a 15.45h al restaurant Daps de Barcelona (Avda. Diagonal, 469. Tocant a Pl. de Francesc Macià). Reserva via Twitter esmentant #twitterlunch o simplement, assistint-hi.
Andrew Funk és propietari de l’acadèmia d’anglès English Metas i CVO de IDaccion. Pot ser que el conegueu per la seva campanya #teachRajoy (per ensenyar al president del Govern espanyol a parlar anglès), o #teachBotella (el mateix amb Ana Botella, després del seu discurs a la candidatura olímpica de Madrid).
InterMèdia GdC és un gabinet de comunicació constituït el 1990 per l’advocat i periodista Toni Rodríguez Pujol. L’equip està format per periodistes, comunicadors, economistes, filòlegs i experts en protocol que ofereixen serveis de gabinet de premsa, organitzen actes, fan formació de portaveus, estratègia per a xarxes socials, entre d’altres.
Leave a Comment