El centre comercial Splau ha finalitzat el programa de formació Work @ Splau, una iniciativa que promou la inserció laboral de joves dins el sector retail.
Un total de 30 joves d’entre 18 i 30 anys – procedents de Cornellà de Llobregat, el Prat, l’Hospitalet de Llobregat i Sant Boi – seleccionats entre les més de 130 candidatures rebudes, han pogut beneficiar-se gratuïtament del curs d’aprenentatge i ja han passat a formar part de la borsa d’ocupació pròpia del centre comercial.
L’acció s’emmarca dins la iniciativa Work @ de Unibail-Rodamco-Westfield contra la desocupació juvenil, acció essencial per contribuir al desenvolupament de les comunitats, que és un dels compromisos clau de la companyia plasmats en el seu full de ruta Better Places 2030 . Aquest any la iniciativa s’implementarà en els centres comercials la Maquinista i Glòries, a Barcelona; Bonaire, a València i Parquesur, a Madrid.
Splau ha estat el segon en implementar la iniciativa Work @ en 2019. Durant tres setmanes els joves han rebut formació per adquirir les habilitats requerides per a exercir treballs de venda al públic i hostaleria de marques que operen a Splau i que s’han sumat a la iniciativa com ara Intimissimi, Green Vita, Kurz & Gut, Casa Carmen o Il·lusiona, entre d’altres.
Després de la formació, els joves han iniciat una última fase per aconseguir feina. En aquest procés han comptat amb el seguiment de coaches, i han participat en tallers grupals per millorar tant la recerca de feina com el desenvolupament de les seves competències.
Jaume Tamayo, gerent del centre comercial, apunta: “Amb la iniciativa Work @ Splau volem reforçar el nostre compromís amb la comunitat local i oferir als joves aturats l’oportunitat de rebre una formació diferencial i lluitar contra la desocupació juvenil”.
L’acció s’emmarca dins de l’acord signat entre Unibail-Rodamco-Westfield i Generation Spain, fundació impulsada per McKinsey & Company.
Leave a Comment