• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662
info@intermedia.es
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • IM Confidencial
  • IM Online
  • Clients
  • Actualitat

Un apunt sobre la reputació on-line, o com afecta als qui no pensen que els afecta

    Inici Blog Un apunt sobre la reputació on-line, o com afecta als qui no pensen que els afecta
    SegüentAnterior

    Un apunt sobre la reputació on-line, o com afecta als qui no pensen que els afecta

    De admin | Blog | 0 comentaris | 24 juliol, 2010 | 0
    Vostès, estimats lectors habituals, ja deuen estar acostumats a llegir per aquí sobre les noves formes de comunicació 2.0. i els problemes que poden causar a particulars i a grans empreses. Però la reputació online també pot tenir una important repercussió en el dia de les petites i mitjanes empreses. I perdonin-me per parlar de mi mateix.
    La meva dona i jo ens volem canviar de pis i vam decidir preguntar a la gent del nostre entorn per empreses de mudances que fòssin de confiança. Ens corria una mica de pressa, ja que ho teniem tot preparat i no voliem estar vivint massa temps envoltats de caixes. Unes bones companyes ens van recomanar una empresa que elles havien fet servir i amb la qual havien acabat satisfetes. Així que els vam trucar, però estaven amb l’agenda ben atapaïda i fins d’aquí a un parell de setmanes, res de res.
    Així que vam fer el que fa tothom: mirar per Internet. Però, per desgràcia nostra, tots ens deien el mateix: anem fins el capdamunt de feina, potser d’aquí a un parell de setmanes. Finalment, vam trobar una empresa que ens feia la mudança el mateix dia. Així que, de nou, vam fer el que fa tothom: buscar informació sobre l’empresa a Internet.
    Un error.
    En la primera pàgina de resultats del Google, en els primers llocs, vam trobar un comentari molt negatiu en un fòrum sobre aquesta empresa. No vam trobar cap referència més, però el mal ja estava fet. Ens van envair els dubtes i, desprès d’una mica de reflexió, vam decidir tenir paciència i trucar a l’empresa que ens havien recomenat les companyes.
    Segurament, aquest comentari negatiu és només sobre un cas concret i no la norma (es tracta d’una empresa amb anys d’experiència). Segurament, però per culpa d’un sol post van perdre un client. Quí sap quants n’han perdut pel mateix motiu? Seran conscients en aquesta empresa que parteixen amb un cert desaventatge respecte la competència? Al cap i a la fi, si Apple perd un client (o dos, o tres) no passa res. Ara, si del que estem parlant és d’una pyme…
    Sense etiqueta

    Deixa un comentari

    Cancel·la les respostes

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    SegüentAnterior

    Av. Diagonal 419, àtic 2a
    08008 Barcelona
    (+34) 934 157 662
    info@intermedia.cat

    • Inici
    • Qui som?
    • Què fem?
    • IM Confidencial
    • IM Online
    • Clients
    • Actualitat

    Instagram

    No images found!
    Try some other hashtag or username

    Últimes notícies

    • Clear Channel promou les bones pràctiques ambientals

      Clear Channel ha engegat una nova campanya per promoure bones pràctiques mediambientals.

      26 febrer, 2021
    • Europa anuncia un passaport de vacunació per viatjar aquest estiu

      Les portades dels mitjans destaquen avui les primeres iniciatives per tornar a

      26 febrer, 2021
    • El futur del treball en la societat postpandèmica: nous entorns, nous lideratges

      El passat dimecres 17 de febrer, Oracle va celebrar la tercera conferència

      25 febrer, 2021
    • Nota legal
    Copyright Intermèdia Comunicació
    • Inici
    • Qui som?
    • Què fem?
    • IM Confidencial
    • IM Online
    • Clients
    • Actualitat
    Intermèdia Comunicació