Els seus suports digitals ofereixen informació sobre l’índex de radiació UV en temps real per advertir i conscienciar els ciutadans sobre els seus perills
Clear Channel ha desenvolupat per primera vegada una campanya de conscienciació informant en temps real sobre la radiació ultraviolada. Aquesta informació utilitza fonts de dades externes per obtenir en tot moment dades actualitzades minut a minut i específics per a cada punt de la ciutat.
L’exposició a la radiació ultraviolada del sol és un risc que segueix sense ser del tot conegut. Per donar conscienciació del problema en aquestes dates de màxima exposició, els suports digitals de Clear Channel de les ciutats de Madrid, Barcelona i Màlaga ofereixen aquesta informació. Un contingut rellevant comunicat en temps real gràcies a la connexió amb fonts de dades externes oferint una comunicació intel·ligent. La iniciativa és un clar exemple de com les smart cities i les marques poden aprofitar la tecnologia dels suports de publicitat exterior digital de Clear Channel per donar servei al ciutadà generant així un interès afegit cap al suport. Aquesta campanya s’emet en paral·lel a una altra campanya en els suports digitals de Clear Channel que ofereix consells per afrontar l’onada de calor.
Leave a Comment