• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Eleccions ’23
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

Clear Channel Espanya presenta al Digital Enterprise Show la seva nova proposta de valor “Creating the future of media”

By admin | Sala de premsa | 0 comment | 19 maig, 2021 | 0

Jordi Sáez, Market Leader Southern Europe i CEO de Clear Channel Espanya ha presentat dins el Digital Enterprise Show 2021 (DES2021) la nova proposta de valor de la companyia a la ponència “Creating the future of media: Com un mitjà ajuda a millorar la societat”.

Durant la seva intervenció, Jordi Sáez ha compartit una imatge de protesta contra la publicitat exterior que s’ha viralitzat a les Xarxes Socials i ha fet autocrítica perquè el sector no ha sabut traslladar a la societat, fins i tot al sector publicitari el que veritablement aporta i s’amaga darrere d’un cartell d’un mupi o marquesina.

A continuació, ha presentat “Creating the future of media”, la proposta de Clear Channel Europa, que consisteix en la transformació dels actius de la companyia en benefici de tots els actors involucrats en el negoci, a través de la innovació i infraestructures digitals basades en dades, però sempre sent responsables des del punt de vista mediambiental i social. Així mateix, aquesta nova proposta està basada en la missió corporativa “A platform for brands & a platform for good”. “La nostra missió corporativa són dues cares d’una mateixa moneda i una no pot existir sense l’altra. Gràcies a la inversió publicitària podem instal·lar marquesines 100% accessibles i gràcies al fet que tenim aquests suports ben mantinguts i ben situats, les marques volen estar en ells” ha comentat Jordi Sáez.

Així mateix, aquesta nova visió posa en valor l’aportació del medi exterior a la societat gràcies a les campanyes publicitàries de les marques. Jordi Sáez ha esmentat que “En Clear Channel considerem a la ciutat un accionista més, algú a qui hem de retre comptes. Per exemple, aquí a Espanya el 60% dels nostres ingressos publicitaris en mobiliari urbà retornen a la ciutat en forma de cànon directe als ajuntaments o en forma d’un altre tipus d’inversions que milloren la vida dels ciutadans. Això en general es desconeix i és que cada vegada que un anunciant o una agència de mitjans decideix fer una campanya de publicitat exterior en mobiliari urbà, també fa una inversió a la ciutat i la societat”.

clear channel

admin

More posts by admin

Related Post

  • Simón Coll Xocolaters confia l’assessoria en comunicació a InterMèdia

    By admin | 0 comment

    Simón Coll Xocolaters, empresa especialitzada en l’elaboració de xocolata, ha confiat l’assessoria en comunicació a InterMèdia. Simón Coll Xocolaters és una empresa familiar fundada l’any 1840 a Sant Sadurní d’Anoia, especialitzada en l’elaboració de xocolata desLlegir més

  • Albert Guinovart, protagonista d’una sessió molt especial de #TwitterLunch

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    El passat dimarts 1 de juliol es va celebrar una sessió especial de #TwitterLunch amb Albert Guinovart, pianista i compositor. Guinovart va passar una estona conversant amb els gairebé 30 comensals del dinar, a l’HotelLlegir més

  • InterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

    By admin | 0 comment

    InterMèdia GdC ha estat reconeguda com la millor agència de comunicació del món per part de la companyia líder en gestió de l’energia, Schneider Electric. El certamen, que pretén avaluar l’efectivitat, creativitat i iniciativa deLlegir més

  • Cementiris de Barcelona amb la Diada de Sant Jordi

    By admin | 0 comment

    En el marc de la Diada de Sant Jordi, Cementiris de Barcelona regalarà un llibre sobre els cementiris monumentals de Poblenou i Montjuïc. Per tal d’apropar la història i la cultura d’aquests cementiris, a mésLlegir més

  • El cementiri de Poblenou, primer a l’Estat espanyol en incorporar el codi Qr

    By admin | 0 comment

    Cementiris de Barcelona és pioner a l’Estat espanyol en la introducció dels codis QR. El Cementiri de Poblenou és el primer recinte funerari en incorporar la tecnologia QR a les seves instal·lacions per tal deLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 31 març, 2023
    0

    Convoquem els mitjans a la festa de Santa Eulàlia!

  • 30 març, 2023
    0

    Junts per Catalunya visita les instal·lacions del BHH

  • Anna Sorli i Josep Figueras (cortesia de C84 i autor Roger Castellón)
    30 març, 2023
    0

    100 anys fent empresa

  • Logo EBS Barcelona
    29 març, 2023
    0

    L’European Building Summit convertirà Barcelona en la capital de la construcció sostenible

Categories

Arxiu

Subscripció a Intermèdia News

* = required field
unsubscribe from list

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Eleccions ’23
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 31 març, 2023
    0

    Convoquem els mitjans a la festa de Santa Eulàlia!

  • 30 març, 2023
    0

    Junts per Catalunya visita les instal·lacions del BHH

  • Anna Sorli i Josep Figueras (cortesia de C84 i autor Roger Castellón)
    30 març, 2023
    0

    100 anys fent empresa

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Eleccions ’23
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació