Jordi Sáez, Market Leader Southern Europe i CEO de Clear Channel Espanya ha presentat dins el Digital Enterprise Show 2021 (DES2021) la nova proposta de valor de la companyia a la ponència “Creating the future of media: Com un mitjà ajuda a millorar la societat”.
Durant la seva intervenció, Jordi Sáez ha compartit una imatge de protesta contra la publicitat exterior que s’ha viralitzat a les Xarxes Socials i ha fet autocrítica perquè el sector no ha sabut traslladar a la societat, fins i tot al sector publicitari el que veritablement aporta i s’amaga darrere d’un cartell d’un mupi o marquesina.
A continuació, ha presentat “Creating the future of media”, la proposta de Clear Channel Europa, que consisteix en la transformació dels actius de la companyia en benefici de tots els actors involucrats en el negoci, a través de la innovació i infraestructures digitals basades en dades, però sempre sent responsables des del punt de vista mediambiental i social. Així mateix, aquesta nova proposta està basada en la missió corporativa “A platform for brands & a platform for good”. “La nostra missió corporativa són dues cares d’una mateixa moneda i una no pot existir sense l’altra. Gràcies a la inversió publicitària podem instal·lar marquesines 100% accessibles i gràcies al fet que tenim aquests suports ben mantinguts i ben situats, les marques volen estar en ells” ha comentat Jordi Sáez.
Així mateix, aquesta nova visió posa en valor l’aportació del medi exterior a la societat gràcies a les campanyes publicitàries de les marques. Jordi Sáez ha esmentat que “En Clear Channel considerem a la ciutat un accionista més, algú a qui hem de retre comptes. Per exemple, aquí a Espanya el 60% dels nostres ingressos publicitaris en mobiliari urbà retornen a la ciutat en forma de cànon directe als ajuntaments o en forma d’un altre tipus d’inversions que milloren la vida dels ciutadans. Això en general es desconeix i és que cada vegada que un anunciant o una agència de mitjans decideix fer una campanya de publicitat exterior en mobiliari urbà, també fa una inversió a la ciutat i la societat”.
Leave a Comment