Clear Channel Outdoor Holdings (NYSE: COO)ha anunciat avui que la ciutat de París li ha adjudicat el contracte de mobiliari urbà fins el 2024. En el marc d’aquest nou contracte, Clear Channel França explotarà 1.630 suports de mobiliari urbà a la capital francesa. La notícia arriba quan Clear Channel comença la seva nova etapa com a negoci independent a la recerca de oportunitats de creixement en tota la seva nova regió d’Europa.
Sota aquest nou contracte, les marques que s’anuncien amb Clear Channel a París podran arribar fins al 85% de la població de París cada setmana. El mobiliari urbà també estarà disponible com a part de l’oferta nacional de Clear Channel, permetent als anunciants arribar a més de 20 milions de residents francesos cada dia.
Clear Channel començarà a instal·lar el mobiliari urbà a la capital al setembre, amb les primeres campanyes publicitàries programades per al quart trimestre de 2019. William Eccleshare, CEO mundial de Clear Channel Outdoor declara: “Estem encantats de que la ciutat de París hagi triat associar-se amb Clear Channel per modernitzar i donar vida al seu mobiliari urbà a tota la ciutat. Com a empresa global, col·laborem amb ciutats de tot
el món per oferir solucions finançades per la publicitat i fer-les més sostenibles i eficients, permetent a les ciutats una nova forma de comunicar-se amb els seus ciutadans. França és un mercat clau per Clear Channel Outdoor, i m’agradaria agrair a l’equip francès el seu ardu treball i dedicació mentre construïm els positius resultats de l’any passat. Les notícies d’avui són una mostra més de la fortalesa del nostre negoci, ja que vam començar
una nova etapa com una companyia de publicitat exterior independent i esperem veure un major creixement en els nostres mercats a mesura que continuem liderant la transformació digital del sector “.
Philippe Baudillon, President de Clear Channel França i President Internacional de Smart Cities de Clear Channel Internacional, afegeix: “L’adjudicació d’aquest contracte de mobiliari urbà a París marca una fita històrica. Obre el mercat parisenc de mobiliari urbà a una altra empresa líder de publicitat exterior a França, i demostra la capacitat de Clear Channel per innovar en termes de disseny, gestió mediambiental i subministrament “.
Disseny excepcional desenvolupat específicament per Christian Biecher per a París
Per dissenyar els suports del nou mobiliari urbà de la ciutat, Clear Channel ha col·laborat amb l’arquitecte i dissenyador francès Christian Biecher. El disseny de Christian es ha inspirat a París, com a ciutat moderna i històrica. El nou contracte inclou tres formats de producte de mobiliari: mobiliari de sòl (x1080 unitats), mobiliari de pal (X350 unitats) i mobiliari urbà (x200 unitats).
Compromís amb la sostenibilitat
Com a part del seu compromís per reduir les emissions de carboni i ajudar a construir ciutats sostenibles, Clear Channel també plantarà un nou arbre en un bosc de la regió de París per cada nou element de mobiliari urbà instal·lat. Per complir amb aquest compromís, s’ha associat amb l’empresa francesa EcoTree. A més, els 1.630 suports estaran fabricats amb materials reciclables i comptaran amb il·luminació LED per reduir el consum d’energia.
Sobre Clear Channel Outdoor (CCO)
Clear Channel Outdoor Holdings, Inc (NYSE: CCO) és una de les majors empreses de publicitat exterior del món amb més de 450.000 suports de digital i paper en 31 països de Àsia, Europa, Amèrica Llatina i Amèrica del Nord, arribant a milions de persones mensualment.
El portafoli digital de la companyia inclou més de 13.500 pantalles digitals en els seus mercatsinternacionals i 1.200 panells digitals en 28 mercats dels EUA Compost per dues divisions de negoci – Clear Channel International (CCI), que cobreix els mercats d’Àsia, Europa i Amèrica Llatina, i Clear Channel Outdoor Americas (CCOA), la divisió de negoci d’Estats Units i el Carib – CCO dóna feina a 5.600 persones a tot el món.
Leave a Comment