El centre comercial Glòries ha posat en marxa recentment un nou servei pioner a un centre comercial a Espanya per enviar les compres dels seus clients. Gràcies a una aplicació, Glovo, els clients de Glòries podran rebre la seva compra el mateix dia, de manera totalment gratuïta durant els primers tres mesos, on sol·licitin i a l’hora que millor els convingui.
Després de realitzar les seves compres a qualsevol de les botigues i establiments de roba, calçat, complements, perfumeria, joguines, etc del centre comercial els clients poden acudir al taulell d’informació i deixar les seves bosses, fins a un màxim de quatre. Allà, un encarregat pren les dades personals i la franja horària i adreça del lloc on vol rebre les seves compres. L’app de Glovo connecta als usuaris amb els ‘Glovers’, missatgers independents disposats a realitzar el servei. ‘D’aquesta manera el client pot gaudir del seu temps lliure, anar a sopar o al cinema tranquil·lament, sense haver d’estar pendent de les bosses’, ha manifestat Álvaro Guerrero, director del centre comercial Glòries.
Aquest nou servei respon a la voluntat del centre comercial d’oferir als seus clients una experiència de compra 360 graus, primant la comoditat durant la seva estada o després d’abandonar el centre, evitant que hagin de carregar amb les compres.
El servei funcionarà, en una primera fase, dins l’àrea de Barcelona ciutat. El servei estarà en funcionament de dilluns a dissabte de 10:00-22:00 per als clients amb la targeta, gratuïta, del centre comercial.
Leave a Comment