• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

El centre comercial Westfield Glòries acull els projectes de tres startups coreanes que combinen bellesa i tecnologia

By admin | Sala de premsa | 0 comment | 27 setembre, 2022 | 0

El centre comercial Westfield Glòries acull en les seves instal·lacions els projectes de tres startups coreanes, Reziena, Lululab i Becon, en el marc de la Fashion&Beauty Week, que se celebra del 26 de setembre a l’1 d’octubre. Aquestes start-ups estaran situades en el centre fins a finals de novembre.

Aquesta col·laboració sorgeix d’un programa de suport a startups llançat per SBA -Seoul Business Agency- per al banc de proves Proof of Concept, que promou solucions i productes de startups coreanes en complexos comercials arreu del món. Aquestes entitats han seleccionat per segon any consecutiu Barcelona i el centre comercial Westfield Glòries per al seu projecte a Europa, dissenyat i gestionat per OASTA Consulting.

Reziena ofereix un servei de tractament professional a través d’un dispositiu de bellesa antienvelliment, juntament amb el sistema de diagnòstic de la pell. Els visitants del centre podran analitzar l’estat de la seva pell i provar la tecnologia Young&be que treballa per a millorar-la.

Lululab proposa Lumini Kiosk V2, una solució de bellesa que utilitza la intel·ligència artificial per a escanejar i analitzar la pell facial, a més de realitzar recomanacions de productes cosmètics a mesura. Així doncs, els visitants de Westfield Glòries podran escanejar el seu cutis a través d’una pantalla gran i el dispositiu els aconsellarà els productes més adequats per al seu tipus de pell, que podran trobar en el propi centre comercial.

La startup Becon recomana als usuaris solucions personalitzats davant la pèrdua cabell. Després de l’anàlisi del cuir cabellut, el dispositiu mostra una sèrie de suggeriments de productes i tractaments capil·lars que els visitants podran trobar en els establiments de Westfield Glòries.
Les tres startups estan situades en la planta carrer, al costat de Carrefour, on els clients podran informar-se i provar aquests innovadors dispositius especialitzats en bellesa.
Durant la Fashion&Beauty Week, les marques de bellesa de Westfield Glòries organitzen una sèrie de tallers ‘beauty’ de manera gratuïta. Així mateix, el dia 30 de setembre, també es podrà gaudir en la plaça d’un taller de Art & Wine i d’una Art & Music Performance. A més, el centre comercial llançarà en les seves xarxes socials un sorteig d’una targeta regalo per a viure una experiència de compres completa i personalitzada amb una personal shopper.
No tags.

admin

More posts by admin

Related Post

  • Simón Coll Xocolaters confia l’assessoria en comunicació a InterMèdia

    By admin | 0 comment

    Simón Coll Xocolaters, empresa especialitzada en l’elaboració de xocolata, ha confiat l’assessoria en comunicació a InterMèdia. Simón Coll Xocolaters és una empresa familiar fundada l’any 1840 a Sant Sadurní d’Anoia, especialitzada en l’elaboració de xocolata desLlegir més

  • Albert Guinovart, protagonista d’una sessió molt especial de #TwitterLunch

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    El passat dimarts 1 de juliol es va celebrar una sessió especial de #TwitterLunch amb Albert Guinovart, pianista i compositor. Guinovart va passar una estona conversant amb els gairebé 30 comensals del dinar, a l’HotelLlegir més

  • InterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

    By admin | 0 comment

    InterMèdia GdC ha estat reconeguda com la millor agència de comunicació del món per part de la companyia líder en gestió de l’energia, Schneider Electric. El certamen, que pretén avaluar l’efectivitat, creativitat i iniciativa deLlegir més

  • Cementiris de Barcelona amb la Diada de Sant Jordi

    By admin | 0 comment

    En el marc de la Diada de Sant Jordi, Cementiris de Barcelona regalarà un llibre sobre els cementiris monumentals de Poblenou i Montjuïc. Per tal d’apropar la història i la cultura d’aquests cementiris, a mésLlegir més

  • El cementiri de Poblenou, primer a l’Estat espanyol en incorporar el codi Qr

    By admin | 0 comment

    Cementiris de Barcelona és pioner a l’Estat espanyol en la introducció dels codis QR. El Cementiri de Poblenou és el primer recinte funerari en incorporar la tecnologia QR a les seves instal·lacions per tal deLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 8 juny, 2023
    0

    TRAM TRAMsforma Barcelona en el Global Public Transport Summit de la UITP

  • 8 juny, 2023
    0

    BSM contribueix a promoure la mobilitat del futur

  • 6 juny, 2023
    0

    L’enginy revolucionari de Maria Salamero més enllà del Big Bang

  • 6 juny, 2023
    0

    Barcelona accelera

Categories

Arxiu

Subscripció a Intermèdia News

* = required field
unsubscribe from list

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 8 juny, 2023
    0

    TRAM TRAMsforma Barcelona en el Global Public Transport Summit de la UITP

  • 8 juny, 2023
    0

    BSM contribueix a promoure la mobilitat del futur

  • 6 juny, 2023
    0

    L’enginy revolucionari de Maria Salamero més enllà del Big Bang

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Eleccions ’23
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació