El centre comercial Westfield Glòries acull en les seves instal·lacions els projectes de tres startups coreanes, Reziena, Lululab i Becon, en el marc de la Fashion&Beauty Week, que se celebra del 26 de setembre a l’1 d’octubre. Aquestes start-ups estaran situades en el centre fins a finals de novembre.
Aquesta col·laboració sorgeix d’un programa de suport a startups llançat per SBA -Seoul Business Agency- per al banc de proves Proof of Concept, que promou solucions i productes de startups coreanes en complexos comercials arreu del món. Aquestes entitats han seleccionat per segon any consecutiu Barcelona i el centre comercial Westfield Glòries per al seu projecte a Europa, dissenyat i gestionat per OASTA Consulting.
Reziena ofereix un servei de tractament professional a través d’un dispositiu de bellesa antienvelliment, juntament amb el sistema de diagnòstic de la pell. Els visitants del centre podran analitzar l’estat de la seva pell i provar la tecnologia Young&be que treballa per a millorar-la.
Lululab proposa Lumini Kiosk V2, una solució de bellesa que utilitza la intel·ligència artificial per a escanejar i analitzar la pell facial, a més de realitzar recomanacions de productes cosmètics a mesura. Així doncs, els visitants de Westfield Glòries podran escanejar el seu cutis a través d’una pantalla gran i el dispositiu els aconsellarà els productes més adequats per al seu tipus de pell, que podran trobar en el propi centre comercial.
Leave a Comment