El Mercat de Glòries del centre comercial Glòries ha llançat una nova iniciativa per a la recerca de talents musicals; es tracta d’un nou certamen que pretén donar una oportunitat a aquelles veus emergents, fins ara desconegudes, dotades d’un gran potencial.
Els participants, prèviament seleccionats, podran fer-se un lloc en el món de la música amenitzant en directe els ‘afterworks’ dels dijous de El Mercat de Glòries, un espai gastronòmic que rep setmanalment prop de 40.000 visitants. A més, en una segona fase el centre està valorant la possibilitat d’arribar a diferents acords amb els grups, duos o solistes seleccionats i tancar un calendari fix d’actuacions en viu i en directe, amb El Mercat de les Glòries com a plataforma de llançament.
Des que es va posar en marxa aquesta crida, El Mercat de Glòries ha rebut ja més de 100 maquetes. El procés de selecció continua obert a través de la pàgina de Facebook del centre comercial.
Primera actuació, aquest dijous 11 de juny, coincidint amb una nova sessió de ‘Dinners That Matter’
Aquesta primera actuació coincideix amb la primera sessió de ‘Dinners That Matter’ (Sopars que compten) que se celebra al centre, una iniciativa solidària que convoca trimestralment a comensals i restaurants per donar suport a projectes socials locals. El dia de l’esdeveniment, els restaurants participants donen el 25% de la recaptació d’aquesta nit als projectes seleccionats. El proper 11 de juny ‘Dinners That Matter’ destinarà la recaptació al Chiringuito de Dios i la Fundació Escó.
Els restaurants del centre comercial Glòries que participen per primera vegada en aquesta iniciativa són ‘El Rebost de Can Culleretes’, ‘Casa Palet’, ‘Fish Corner’, ‘Meat Corner’, ‘Vermut’, ‘By Japo’ i Udón.
Accediu a la nota de premsa aquí (informació disponible en castellà).
Leave a Comment