L’eix comercial Glòries llança per tercer any consecutiu Work @ Glòries, una iniciativa que pretén facilitar la inserció laboral de joves aturats que busquen millorar les seves habilitats en atenció al client. L’acció, que s’emmarca dins de l’acord signat entre Unibail-Rodamco-Westfield i Generation Spain -programa impulsat per McKinsey & Company-, ja ha estat implementada anteriorment amb èxit en altres centres comercials del grup a tot Espanya.
Per aquesta 3a edició Glòries compta novament amb la col·laboració de Barcelona Activa, que aportarà la seva experiència i coneixement en la gestió de programes d’ocupació. A més, els participants seleccionats comptaran amb sessions d’assessorament personalitzat per incorporar-se al mercat laboral, amb tutories i suport de coaching, entre la resta dels serveis que ofereix l’agència municipal.
Sota el nom Work @ Glòries, el programa s’adreça a joves barcelonins d’entre 18 i 29 anys. Durant tres setmanes, Generation Spain proporcionarà als 35 inscrits seleccionats formació en excel·lència en el punt de venda i atenció al client i els ajudarà a desenvolupar habilitats imprescindibles per a la seva adaptació al món laboral. Les sessions tractaran aspectes com ara la responsabilitat, l’orientació al futur i el creixement personal. En acabar passaran a formar part d’una borsa d’ocupació específica de l’eix comercial, a la qual tindran accés les diferents marques presents al centre com Rituals, FNAC o JD Sports.
Leave a Comment