Westfield Glòries amplia la seva oferta de moda amb la inauguració de Mango Teen, un nou concepte de botiga de la línia Mango Kids dedicat exclusivament per a un públic jove, concretament per a adolescents a partir de 15 anys. L’establiment compta amb una superfície de 110 m² i està situat en la planta -1, al costat de marques com JD Sports i Lefties.
Aquest nou concepte impulsa el creixement que Mango està experimentant en els últims anys en la seva línia infantil i juvenil de Mango Kids, i li permet ampliar la seva oferta a un nou públic objectiu. En la nova botiga de Westfield Glòries, els joves podran trobar un espai lúdic per a socialitzar i tenir experiències úniques de compra. De fet, es presenten col·leccions diferents cada quinze dies i podran trobar les últimes tendències de moda.
La col·lecció de Mango Teen compta amb més de 800 referències diferencials, incloent-hi també complements, les quals estan dedicades en un 85% al públic femení i el restant al públic masculí.
Amb aquesta nova obertura, el centre comercial Westfield Glòries aposta per continuar creixent i oferint noves experiències de compres, i es consolida com a destí del sector de la moda dirigit a totes les edats.
Leave a Comment