Improve your English, build your professional network, learn how to use Social Media like an expert for free.
El passat dimarts 18 de març es va celebrar la primera sessió de #twitterlunch, un cicle de dinars que coorganitza nterMèdia GdC amb Andrew Funk i que va néixer amb l’objectiu d’intercanviar punts de vista sobre les xarxes socials i sobre emprenedoria en anglès. A la primera trobada del cicle, hi van assistir més de 35 persones, la majoria joves i emprenedors.
En el decurs del dinar, en què els assistents seien en taules d’entre quatre i sis persones, els organitzadors proposaven accions a través de Twitter i alhora donaven tema de conversa i propiciar que els usuaris més avançats aconsellessin els més nous. Algunes de les accions consistien a anunciar la teva arribada a la trobada, escriure una breu presentació d’un mateix o convidar altres assistents a participar-hi.
A partir d’ara, les trobades tindran lloc cada dimarts de 14.15 a 15.45h al restaurant Daps de Barcelona (Avda. Diagonal, 469. Tocant a Pl. de Francesc Macià). Reserva via Twitter esmentant #twitterlunch o simplement, assistint-hi.
Andrew Funk és propietari de l’acadèmia d’anglès English Metas i CVO de IDaccion. Pot ser que el conegueu per la seva campanya #teachRajoy (per ensenyar al president del Govern espanyol a parlar anglès), o #teachBotella (el mateix amb Ana Botella, després del seu discurs a la candidatura olímpica de Madrid).
InterMèdia GdC és un gabinet de comunicació constituït el 1990 per l’advocat i periodista Toni Rodríguez Pujol. L’equip està format per periodistes, comunicadors, economistes, filòlegs i experts en protocol que ofereixen serveis de gabinet de premsa, organitzen actes, fan formació de portaveus, estratègia per a xarxes socials, entre d’altres.
Leave a Comment