• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

Splau forma 30 joves sense feina per treballar al centre comercial

By Aina Rodriguez Escoruela | Sala de premsa | 0 comment | 5 juny, 2019 | 0

El centre comercial Splau ha finalitzat el programa de formació Work @ Splau, una iniciativa que promou la inserció laboral de joves dins el sector retail.

Un total de 30 joves d’entre 18 i 30 anys – procedents de Cornellà de Llobregat, el Prat, l’Hospitalet de Llobregat i Sant Boi – seleccionats entre les més de 130 candidatures rebudes, han pogut beneficiar-se gratuïtament del curs d’aprenentatge i ja han passat a formar part de la borsa d’ocupació pròpia del centre comercial.

L’acció s’emmarca dins la iniciativa Work @ de Unibail-Rodamco-Westfield contra la desocupació juvenil, acció essencial per contribuir al desenvolupament de les comunitats, que és un dels compromisos clau de la companyia plasmats en el seu full de ruta Better Places 2030 . Aquest any la iniciativa s’implementarà en els centres comercials la Maquinista i Glòries, a Barcelona; Bonaire, a València i Parquesur, a Madrid.

Splau ha estat el segon en implementar la iniciativa Work @ en 2019. Durant tres setmanes els joves han rebut formació per adquirir les habilitats requerides per a exercir treballs de venda al públic i hostaleria de marques que operen a Splau i que s’han sumat a la iniciativa com ara Intimissimi, Green Vita, Kurz & Gut, Casa Carmen o Il·lusiona, entre d’altres.

Després de la formació, els joves han iniciat una última fase per aconseguir feina. En aquest procés han comptat amb el seguiment de coaches, i han participat en tallers grupals per millorar tant la recerca de feina com el desenvolupament de les seves competències.

Jaume Tamayo, gerent del centre comercial, apunta: “Amb la iniciativa Work @ Splau volem reforçar el nostre compromís amb la comunitat local i oferir als joves aturats l’oportunitat de rebre una formació diferencial i lluitar contra la desocupació juvenil”.

L’acció s’emmarca dins de l’acord signat entre Unibail-Rodamco-Westfield i Generation Spain, fundació impulsada per McKinsey & Company.

splau, Work@

Aina Rodriguez Escoruela

Directora de comptes i adjunta a direcció - Directora de cuentas y adjunta a dirección

More posts by Aina Rodriguez Escoruela

Related Post

  • Simón Coll Xocolaters confia l’assessoria en comunicació a InterMèdia

    By admin | 0 comment

    Simón Coll Xocolaters, empresa especialitzada en l’elaboració de xocolata, ha confiat l’assessoria en comunicació a InterMèdia. Simón Coll Xocolaters és una empresa familiar fundada l’any 1840 a Sant Sadurní d’Anoia, especialitzada en l’elaboració de xocolata desLlegir més

  • Albert Guinovart, protagonista d’una sessió molt especial de #TwitterLunch

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    El passat dimarts 1 de juliol es va celebrar una sessió especial de #TwitterLunch amb Albert Guinovart, pianista i compositor. Guinovart va passar una estona conversant amb els gairebé 30 comensals del dinar, a l’HotelLlegir més

  • InterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

    By admin | 0 comment

    InterMèdia GdC ha estat reconeguda com la millor agència de comunicació del món per part de la companyia líder en gestió de l’energia, Schneider Electric. El certamen, que pretén avaluar l’efectivitat, creativitat i iniciativa deLlegir més

  • Cementiris de Barcelona amb la Diada de Sant Jordi

    By admin | 0 comment

    En el marc de la Diada de Sant Jordi, Cementiris de Barcelona regalarà un llibre sobre els cementiris monumentals de Poblenou i Montjuïc. Per tal d’apropar la història i la cultura d’aquests cementiris, a mésLlegir més

  • El cementiri de Poblenou, primer a l’Estat espanyol en incorporar el codi Qr

    By admin | 0 comment

    Cementiris de Barcelona és pioner a l’Estat espanyol en la introducció dels codis QR. El Cementiri de Poblenou és el primer recinte funerari en incorporar la tecnologia QR a les seves instal·lacions per tal deLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 3 febrer, 2023
    0

    Parlem valora la participació en el projecte d’inclusió digital ‘Connectem Barcelona’, que es tanca amb èxit

  • 1 febrer, 2023
    0

    Editorial. Intermèdia News, el nou mirall d’Intermèdia

  • 1 febrer, 2023
    0

    El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona convoca la 20a. edició dels Premis Catalunya Construcció

  • 1 febrer, 2023
    0

    Westfield Glòries arrenca el seu ‘Love Month’ amb el festival Llum BCN

Categories

Arxiu

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 3 febrer, 2023
    0

    Parlem valora la participació en el projecte d’inclusió digital ‘Connectem Barcelona’, que es tanca amb èxit

  • 1 febrer, 2023
    0

    Editorial. Intermèdia News, el nou mirall d’Intermèdia

  • 1 febrer, 2023
    0

    El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona convoca la 20a. edició dels Premis Catalunya Construcció

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació