• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

#twitterlunch amb la fundadora i CEO de Social Car, lloguer de cotxes entre particulars

    Home Sala de premsa #twitterlunch amb la fundadora i CEO de Social Car, lloguer de cotxes entre particulars
    SegüentAnterior

    #twitterlunch amb la fundadora i CEO de Social Car, lloguer de cotxes entre particulars

    By Aina Rodriguez Escoruela | Sala de premsa | 0 comment | 12 maig, 2014 | 0
    Mar Alarcón, fundadora i CEO de Social Car

    Mar Alarcón, fundadora i CEO de Social Car

    Andrew Funk i InterMèdia GdC organitzen una sessió especial del #TwitterLunch amb Mar Alarcón, fundadora i CEO de Social Car, un servei de lloguer de cotxes entre particulars pioner a Espanya, i Alexandra Ramió, la responsable de comunicació de Social Car.

    L’acte se celebrarà dimarts, 20 de maig, de 14.15 a 15.45 hores, al restaurant Daps (Diagonal, 469), amb la presència de totes aquelles persones que s’hi vulguin apuntar per conèixer de prop l’experiència d’aquestes dues professionals.

    Durant la sessió, Mar Alarcón i Alexandra Ramió ens explicaran en que es basa el model de Social Car i sobretot la importància d’Internet i les xarxes socials en un servei com aquest. A més, ens explicaran com ha evolucionat el negoci en els seus primers tres anys de vida i altres aspectes interessants sobre mobilitat sostenible i consum col•laboratiu. Els assistents els podran adreçar preguntes a través de Twitter i de manera offline i les persones que no hi puguin assistir també hi podran participar via Twitter.

    postcard-twitterlunch-DEF#TwitterLunch és un cicle de dinars que coorganitzen InterMèdia GdC i Andrew Funk amb l’objectiu d’intercanviar punts de vista sobre les xarxes socials, practicar l’anglès i fer networking. Les trobades se celebren cada dimarts al migdia al restaurant Daps. Per reservar plaça només fa falta fer un tuit amb el hashtag #TwitterLunch anunciant la teva participació. El preu del menú és de 14,5 euros, inclou primer i segon, beguda i cafè.

    Andrew Funk és propietari de l’acadèmia d’anglès English Metas i CVO de IDaccion. Pot ser que el conegueu per la seva campanya #teachRajoy (per ensenyar al president del Govern espanyol a parlar anglès), o #teachBotella (el mateix amb Ana Botella, després del seu discurs a la candidatura olímpica de Madrid).

    InterMèdia GdC és un gabinet de comunicació constituït el 1990 per l’advocat i periodista Toni Rodríguez Pujol. L’equip està format per periodistes, comunicadors, economistes, filòlegs i experts en protocol que ofereixen serveis de gabinet de premsa, organitzen actes, fan formació de portaveus, estratègia per a xarxes socials, entre d’altres.

    ainardz, intermediagdc, social car, twitterlunch

    Leave a Comment

    Cancel·la les respostes

    L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

    SegüentAnterior

    Av. Diagonal 419, àtic 2a
    08008 Barcelona
    (+34) 934 157 662
    info@intermedia.cat

    • Inici
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Intermèdia Confidencial
    • Clients
    • Actualitat
      • Sala de premsa
      • Opinió
    • Contacte

    Últimas noticias

    • 28 setembre, 2023
      0

      Intermèdia Confidencial amb un alcalde

    • 26 setembre, 2023
      0

      Enginyers Industrials de Catalunya celebra 160 anys de compromís i responsabilitat amb l’enginyeria i la societat

    • 22 setembre, 2023
      0

      Avalis se suma a la lluita contra el canvi climàtic i calcula la seva petjada de carboni per primera vegada

    • Nota legal
    Copyright Intermèdia Comunicació
    • Actualitat
    • Clients
    • Contacte
    • Continguts
    • Eleccions ’23
    • Inici
    • Intermèdia Confidencial
    • Nota legal
    • Què fem?
    • Qui som?
    • Català
      • Español
      • English
    Intermèdia Comunicació