No passa cada dia que empreses familiars com Sorli celebrin el seu centenari. Quan un projecte es treballa des de l’esforç, la perseverança i l’exigència de tots els que l’integren, aquest té molts números perquè creixi i perduri en el temps.
És el cas del Grup Sorli, que enguany, la tercera generació de la família, celebra cent anys en plena joventut. No només pels seus màxims directius, Anna Sorli, administradora i membre de la tercera generació de la família, i Josep Figueras, director general. Dos professionals amb una llarga carrera professional i que manifesten estar en plena forma per seguir invertint i fent gran el negoci. També per l’encertada estratègia que han posat a la pràctica gràcies al seu nou pla d’expansió de 30 milions d’euros que ara es reforça amb l’obertura de nous establiments i un centre logístic.
En els últims sis anys, el grup ha realitzat un procés de reformes i de renovació de tota la seva xarxa de supermercats per aplicar un nou model comercial, amb una inversió superior als 70 milions d’euros. Proximitat, confiança i qualitat del seu producte fresc són, avui, la seva raó de ser.
Una empresa, a més, que diversifica el seu model de negoci, més enllà de la seva xarxa de supermercats, amb una quinzena de cafeteries, tres centres esportius Sorli Sport, tres benzineres Sorli Go, un parell de restaurants i un centre comercial exclusiu, el Sorli Emocions, que inclou un hotel de 4 estrelles.
“Volem ser un referent de la salut i de la bona alimentació, continuar apostant pels productes frescos de proximitat” Aquest és el mantra que cada dia es repeteixen l’Anna, el Josep i tot el seu equip.
Moltes felicitats pel vostre centenari!