IniciActualitat“Parlem, l’operadora que sempre respon”, nova campanya del grup de telecomunicacions per reforçar el seu compromís amb el client

“Parlem, l’operadora que sempre respon”, nova campanya del grup de telecomunicacions per reforçar el seu compromís amb el client

  • 18 Jun 2025
Tornar
  • El Grup de Telecomunicacions impulsa una nova acció comunicativa que posa l’accent en la resposta eficaç, la vocació de servei i l’atenció personalitzada com a trets distintius de l’operadora

 

  • La iniciativa consolida el lideratge de Parlem com a teleoperadora arrelada al territori i centrada en les persones

En el marc de l’estratègia de consolidació com a operador de telecomunicacions de proximitat, Parlem Telecom ha impulsat una nova campanya institucional de marca sota el lema “Parlem, l’operadora que sempre respon”. Aquesta iniciativa, que s’estendrà fins al 6 de juliol, s’emmarca dins el llançament de la nova pàgina web corporativa i respon a l’objectiu de reforçar el posicionament de Parlem com una operadora compromesa amb la qualitat de l’atenció al client i una experiència de servei pròxima i humana.

La campanya de branding hero, realitzada per l’empresa Giny Barcelona, busca transmetre la vocació de resposta i compromís de Parlem davant de qualsevol necessitat del client, consolidant una de les seves principals promeses de marca: una atenció al client personalitzada i eficient. La iniciativa posa l’accent en els valors diferencials de la companyia en el sector: proximitat, fiabilitat i arrelament al territori.

La iniciativa, dissenyada com una acció integral amb una cobertura 360º, inclou accions en diversos canals per garantir una àmplia visibilitat i impacte arreu del territori català. Les principals línies de difusió són els mitjans audiovisuals, els canals digitals, les xarxes socials pròpies i altres suports complementaris. 

Com a element incentivador de la campanya, Parlem Telecom ofereix una promoció especial per a noves contractacions que consisteix en un descompte del 20% en les sis primeres factures. L’oferta inclou trucades il·limitades a telèfons fixos i mòbils nacionals, 25 GB de navegació i router Wi-Fi gratuït, amb una permanència de 12 mesos.

Escolta, empatia i resolució

Amb la nova acció de marca, Parlem reafirma els seus valors fundacionals: compromís amb el territori, vocació de servei, i resposta immediata i personalitzada als clients. L’operadora catalana continua posicionant-se com una alternativa sòlida dins del sector de les telecomunicacions, mantenint-se fidel a la seva missió de posar les persones al centre i d’oferir un model d’atenció diferencial que prioritza l’escolta, l’empatia i la resolució. D’aquesta manera, Parlem reforça el seu lideratge com una de les marques més valorades a Catalunya i continua construint una relació de confiança amb la ciutadania, des d’una proposta clara, compromesa i eficient.