TRAM llança una nova campanya de marca que convida a deixar-se portar per l’esperit de la ciutat, pels moments no planificats i per tot allò que fa especial l’estiu viscut a la regió metropolitana de Barcelona. Sota el lema “Deixa’t portar”, TRAM posa en valor la seva funció com a mitjà de transport modern, sostenible i amb una agradable experiència de viatge, que acompanya la ciutadania no només durant el curs o la jornada laboral, sinó també en el seu temps de lleure, descoberta i de felicitat.
TRAM llança una nova campanya de marca que convida a deixar-se portar per l’esperit de la ciutat, pels moments no planificats i per tot allò que fa especial l’estiu viscut a la regió metropolitana de Barcelona. Sota el lema “Deixa’t portar”, TRAM posa en valor la seva funció com a mitjà de transport modern, sostenible i amb una agradable experiència de viatge, que acompanya la ciutadania no només durant el curs o la jornada laboral, sinó també en el seu temps de lleure, descoberta i de felicitat.
La campanya s’adreça especialment al públic jove, apel·lant al seu desig de llibertat, espontaneïtat i connexió amb la ciutat. A través d’un relat visual i sonor que evoca emocions col·lectives, TRAM vol connectar amb una generació que viu l’estiu com un espai de trobada, d’experiències i de moviment constant.
La banda sonora de la campanya la posa el cantautor barceloní Pau Vallvé, amb la cançó «Tu deixa’t portar». El tema connecta amb l’estat d’ànim que inspira la proposta: fluir, viure i deixar-se portar. L’artista aporta la seva autenticitat i sensibilitat a un missatge que vol emocionar i acompanyar, amb una tornada que convida a reconnectar amb el que és essencial.
La campanya vol ser un homenatge a un estiu viscut sense presses, al teu ritme, amb una ciutat més amable i sostenible, i estarà present durant els mesos de juny, juliol i agost a diferents suports i canals.
La proposta creativa ha estat desenvolupada per l’agència PS21 BARNA, especialitzada en marques que volen connectar amb el seu entorn de manera rellevant, contemporània i amb impacte positiu.
TRAM et porta més lluny que mai
A més, aquest estiu és el primer amb l’ampliació de la línia T4 de TRAM. Amb la nova connexió de Glòries a Verdaguer —que inclou les tres noves parades Monumental, Sicília i Verdaguer— la Diagonal esdevé un eix encara més connectat, verd i viu. Moure’s per Barcelona és ara més còmode i atractiu.
Aquest impuls a la mobilitat sostenible ve acompanyat de dades rècord d’ús: el tramvia de la regió metropolitana de Barcelona va registrar 35.059.505 validacions el 2024, un 13,23% més que durant el 2023. En concret, es van comptabilitzar 23.750.110 viatges a Trambaix (un increment del 8,84%) i 11.309.395 a Trambesòs (un increment del 23,72%). Aquestes xifres suposen un nou rècord anual, superant en més de 4 milions els 30,9 milions de viatges assolits l’any anterior.
Aquesta tendència positiva es reflecteix també en la satisfacció dels usuaris: per quart any consecutiu, els viatgers han puntuat el servei de TRAM per sobre del 8 a l’Estudi de Satisfacció de Viatgers. A més, el 70% de les persones enquestades es van mostrar molt favorables a utilitzar el TRAM tot i tenir altres alternatives de transport, un indicador clar de confiança i preferència.
Amb “Deixa’t portar”, TRAM reafirma el seu compromís amb una mobilitat que posa les persones al centre, connectant barris, ciutats, emocions i estils de vida.