IniciActualitatCase study: Reunió Cercle d’Economia

Case study: Reunió Cercle d’Economia

  • 28 Jun 2018
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

Cada any el Cercle d’Economia organitza la Reunió Cercle d’Economia, un punt de trobada de polítics i empresaris per debatre els temes d’interès i d’actualitat. Intermèdia col·labora amb el Cercle d’Economia en aquest esdeveniment des del 2010 duent a terme el recull de premsa. La proposta d’enguany anava més enllà: dissenyar l’estratègia de comunicació digital de l’esdeveniment i reforçar vessant gràfica durant les conferències.

 

 

Objectius del projecte

 

Els objectius principals del projecte eren:

• Mantenir informats els socis, els assistents i el públic interessat en continguts d’aquesta temàtica a través de les xarxes socials

• Treure el màxim de rendibilitat als continguts que genera la reunió per aportar-los a la comunitat de Twitter

 

 

Què vam fer?

 

Investigació

Vam dur a terme una amplia investigació sobre l’audiència i els altres esdeveniments de referència del sector de l’empresa i la tecnologia a Espanya i arreu del món, per detectar tendències, tons i estils. Per altra banda, vam fer un estudi de paraules clau relacionades amb les temàtiques que es tractarien durant la conferència.

 

Definició de l’estratègia

Conjuntament amb el client, vam definir els eixos d’acció de l’estratègia i vam establir un ordre de prioritats en què focalitzar la nostra activitat.


Implementació

Durant els 3 dies de la XXXIV Reunió Cercle d’Economia a Sitges, Intermèdia, conjuntament amb el client, va desenvolupar les següents tasques:• Recull de premsa periòdic de tres edicions diàries per l’staff del Cercle d’Economia.

• Creació i difusió dels tweets amb informació detallada les ponències, com l’horari, les frases destacades o les repercussions en els mitjans de comunicació, entre d’altres.

• Realització de les fotografies publicades a Twitter.

• Difusió dels vídeos enregistrats durant les ponències.

• Coordinació de fotògrafs i videografs durant els 3 dies de l’esdeveniment.

• Gestió del Flickr del Cercle d’Economia.

• Realització i enviament de newsletters diàries amb el resum del més destacat de cada dia: contingut de les ponències, horaris, repercussions en els mitjans, fotografies i vídeos.

• Adaptació de continguts a les creativitats projectades a l’escenari.