IniciActualitatCentros Ideal porta l’última tecnologia en estètica al centre comercial Splau

Centros Ideal porta l’última tecnologia en estètica al centre comercial Splau

  • 28 Mai 2021
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

Centres Ideal, marca especialitzada en depilació làser i estètica avançada, ha obert recentment les seves portes al centre comercial Splau. Aquest establiment, ubicat a la planta baixa, compta amb una superfície de 55 m2 i dóna feina a cinc persones.

Centres Ideal és una marca de referència en el sector de l’estètica amb més de 20 anys d’experiència. Aquesta franquícia es caracteritza per la seva aposta per l’última tecnologia en depilació làser de díode i tractaments estètics i per productes d’alta qualitat per garantir resultats visibles des de la primera sessió.

La cadena d’estètica ofereix un ampli ventall de tractaments: depilació làser de díode, ones de xoc, radiofreqüència corporal i facial, massatges, pressoteràpia, neteja facial, fils tensors, peelings i perfilat de llavis, entre molts altres. A més, la marca compta amb analitzadors corporals i facials per fer un diagnòstic personalitzat i realitzar els tractaments més adequats i efectius per a cada cas.

Centres Ideal reuneix més de 100 establiments a tot Espanya, 10 d’ells a Catalunya. La marca s’uneix així a l’oferta de bellesa de Splau, amb botigues com Lashes & Go, Hedonai, Jean Louis David o Marc Aldany.

Jaume Tamayo, gerent de Splau, assegura que “estem molt contents de seguir augmentant la nostra oferta de bellesa amb marques tan innovadores i avantguardistes com Centres Ideal, que porta al nostre eix comercial la tecnologia més puntera de el sector i una àmplia oferta de tractaments personalitzats per a tot tipus preferències “.

Com a part del seu protocol de seguretat davant el COVID-19, Centres Ideal ha adoptat una sèrie de mesures de contenció, com la incorporació de mampares, el reforç de la desinfecció i la neteja, l’ús de epis per part de personal, l’obligació de mantenir distàncies de seguretat i la realització d’un protocol d’anàlisi prèvia a la cita, a més d’ampliar el temps d’aquestes per garantir una menor afluència de clients.