• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

Editorial. Fortaleses i fragilitats de la marca

By admin | Opinió | 0 comment | 3 octubre, 2022 | 0

Periodistes i escriptors saben que el primer paràgraf d’un text és el més difícil de fer, perquè del seu encert depèn que el lector continuï llegint o s’hi giri d’esquena. Diuen que començar una tasca sempre és molt més difícil que acabar-la. Però, en el cas que ens ocupa cal que el començament resumeixi en poques paraules el missatge bàsic de la història i la connecti de debò amb l’interès del major nombre possible de lectors.

Quan això succeeix de manera reiterada, l’autor converteix la seva firma en marca personal.

El fonament de la marca personal del comunicador rau en la capacitat de compartir novetats, oferir dades de valoració i identificar-se emocionalment amb l’audiència, cosa que passa tant en el camp del periodisme i la literatura com en el de la venda de productes i serveis.

Per ser atractives, marques, signatures i etiquetes han de suggerir al públic destinatari alguna possibilitat de millora, ja sigui informativa, sensorial o emocional, cosa que fa que els prescriptors més fiables destaquin per damunt dels altres. En un món ple de soroll mediàtic on la informació caduca tot just publicada i els missatges bombardegen contínuament el consumidor, els principals valors de la imatge de marca són la immediatesa, la fiabilitat, l’empatia, la facilitat d’accés i la sinceritat, uns elements molt fràgils que es trenquen a la primera sotragada.

Amb el fet afegit que avui en dia internet ja ha superat a la televisió i la ràdio com a mitjà informatiu habitual i el ciutadà s’ha empoderat de l’espai públic a través de les xarxes socials, on la construcció i/o destrucció d’una marca és quelcom extremadament fàcil de fer. Només cal recordar que a l’estat espanyol un 96% del comerç electrònic es realitza a través del telèfon mòbil i més d’un 26% dels usuaris tenen dos mòbils, amb la facilitat que això implica de cara a l’accés a l’e-commerce, la compra per impuls… i la crítica digital compulsiva. 

Bona marca, doncs, i que tingueu un bon mes d’octubre. 

No tags.

admin

More posts by admin

Related Post

  • Editorial. Intermèdia News, el nou mirall d’Intermèdia

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    Deia Einstein “no pretenguis que les coses canviïn si sempre fas el mateix”. Segurament es referia a canvis positius com els que Intermèdia Comunicació està desenvolupant a hores d’ara per reforçar la projecció dels seusLlegir més

  • Comunicant la reobertura del Colmado Múrria

    By Carme Alba | 0 comment

    En Joan Múrria tenia 19 anys – ara en té 72- quan es va posar al capdavant del Colmado Múrria, un establiment que la seva família va adquirir l’any 1898. Es va inaugurar com aLlegir més

  • El mercat de tothom

    By Albert Ortas | 0 comment

    La Boqueria es renova. Aquests dies s’han iniciat les obres de remodelació de tot el seu paviment. Canvis per millorar, benvinguts siguin! Aquesta renovació, però, va més enllà. En paraules del seu nou president, JordiLlegir més

  • El llegat i l’humanisme tecnològic de Francesc Fajula

    By Víctor Costa | 0 comment

    Era dilluns 13 de juny de 2022 quan Francesc Fajula va ser nomenat CEO de la Fundació Mobile World Capital. Llicenciat en Enginyeria superior de Telecomunicacions per la UPC, MBA a Esade i estudis superiors a IESE, StandfordLlegir més

  • La teoria d’Ernest Maragall: “Manar és el contrari de governar”

    By Víctor Costa | 0 comment

    Ernest Maragall va néixer en una família de set germans. Net del poeta Joan Maragall i germà del polític Pasqual Maragall. Va estudiar a la desapareguda Escola Virtèlia de la qual també van ser alumnesLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 3 febrer, 2023
    0

    Parlem valora la participació en el projecte d’inclusió digital ‘Connectem Barcelona’, que es tanca amb èxit

  • 1 febrer, 2023
    0

    Editorial. Intermèdia News, el nou mirall d’Intermèdia

  • 1 febrer, 2023
    0

    El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona convoca la 20a. edició dels Premis Catalunya Construcció

  • 1 febrer, 2023
    0

    Westfield Glòries arrenca el seu ‘Love Month’ amb el festival Llum BCN

Categories

Arxiu

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 3 febrer, 2023
    0

    Parlem valora la participació en el projecte d’inclusió digital ‘Connectem Barcelona’, que es tanca amb èxit

  • 1 febrer, 2023
    0

    Editorial. Intermèdia News, el nou mirall d’Intermèdia

  • 1 febrer, 2023
    0

    El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona convoca la 20a. edició dels Premis Catalunya Construcció

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació