Els establiments de disfresses i articles de festa han estat un dels molts sectors afectats per la pandèmia de la COVID-19, ja que impliquen un component social que va disminuir en picat a causa de les restriccions sanitàries.
Pocs dies abans de Carnestoltes, un dels moments estrella de l’any per al sector, Gabriela Hernández, directora de màrqueting de la botiga de disfresses Party Fiesta, afirma que “les vendes de l’any passat es van reduir a la meitat respecte a la facturació del 2020” i que “aquest any preveiem assolir xifres similars a abans de la pandèmia”.
El sector de les disfresses s’ha reinventat al llarg d’aquest temps per atenuar l’impacte econòmic i social de la COVID-19. Tal com declara la directora de màrqueting de la cadena, “ens hem centrat més en tendències de producte i hem anat ‘desestacionalitzant’ les vendes, enfocant-nos en productes per a festes d’aniversari i esdeveniments privats dins dels nuclis familiars”. “A més, ens hem aliat amb Glovo per facilitar que, en aquest darrer cas, els amfitrions de les festes puguin tenir els seus articles a casa de manera senzilla i ràpida”.
Aquest Carnestoltes, als establiments de Party Fiesta, com el del centre comercial Splau, triomfaran els superherois com Batman, Spiderman, Supergirl i les disfresses basades en sèries com el Joc del Calamar, The Mandalorian o El llibre de Bobba Fett. L’any passat, segons explica també Gabriela Hernández, van ser èxits en vendes les disfresses de Super Mario, Baby Yoda, Ironman, Wonderwoman, les de dinosaures i, sobretot, les de lladre vermell, inspirat en la Casa de Papel. “A més, cada vegada més, entre el públic adolescent està triomfant el maquillatge estil fantasia i els brillantets per a la cara en forma d’adhesius”, afegeix.
Aquesta setmana, el centre comercial Splau llançarà una acció conjunta amb Party Fiesta per celebrar Carnestoltes amb els visitants: una gimcana pel centre que consisteix a trobar articles d’aquest establiment amagats al voltant dels diferents espais d’aquesta destinació d’oci, amb l’ajuda de les pistes que es difondran a través de les xarxes socials. Les tres primeres persones que descobreixin els articles s’emportaran una disfressa de Party Fiesta a la seva elecció. Paral·lelament, el centre sortejarà cinc disfresses d’aquest establiment -a escollir entre el Joc del Calamar i la Casa de Papel- entre els seus seguidors d’Instagram.
Leave a Comment