IniciActualitatInterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

InterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

  • 07 Mai 2012
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

InterMèdia GdC ha estat reconeguda com la millor agència de comunicació del món per part de la companyia líder en gestió de l’energia, Schneider Electric. El certamen, que pretén avaluar l’efectivitat, creativitat i iniciativa de les diferents agències que operen amb la multinacional, ha comptat en aquesta cinquena edició amb la participació de la IPRA –International PR Association- com a part del jurat. Es tracta d’una associació internacional amb més de 50 anys d’experiència que aglutina als principals líders de les relacions públiques, amb professionals a més de 100 països.

Entre els atributs que han fet mereixedora a InterMèdia GdC d’aquest guardó destaquen l’elevat grau de coneixement del sector i els mitjans generalistes i tècnics, la capacitat d’accés, la seva iniciava i la visió estratègica.

El segon premi ha estat per l’agència de Schneider Electric a Itàlia i el tercer per a l’agència de la companyia als Estats Units.

InterMèdia GdC gestiona la comunicació i les relaciones públiques de Schneider Electric a Espanya des de finals del 2008. L’equip a càrrec de la comunicació de Schneider Electric està integrat per Meritxell Arús, Jordi Sopena, Mireia Rebollo i Carme Alba.

InterMèdia GdC és una agència de comunicació fundada en 1990 pel periodista Toni Rodríguez Pujol. Des de setembre de 2011, també està dirigida pel periodista Jordi Juan. Amb oficina en Barcelona, disposa d’una àmplia xarxa de corresponsals a tota Espanya i compta amb un gran equip de professionals, bàsicament periodistes, i gestiona una excel•lent agenda de contactes, les administracions públiques, els mitjans de comunicació i el teixit associatiu.

Descarregueu la nota de premsa del premi d’InterMèdia com a millor agència.