• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

Els mercats tradicionals i de proveïments d’Espanya es constitueixen com a associació per defensar els seus interessos en el sector del comerç

By admin | Sala de premsa | 0 comment | 5 maig, 2020 | 0

Neix una nova associació amb el nom de ‘Mercados Tradicionales y de abastos de España MercadosTradicionales’. El seu objectiu és compartir experiències i treballar de forma col·laborativa entre tots els mercats d’Espanya per fer possible un sector més fort i unit. Gran part dels mercats d’Espanya consideren que és el moment d’unir-se per posar en valor la seva feina com espais de cohesió social, generadors d’activitat econòmica i els millors agents per una bona alimentació saludable, equilibrada i amb producte de proximitat.

Els mercats són serveis essencials de producte fresc i de qualitat, i cal que les administracions locals, autonòmiques i nacionals els preservin com a signe d’identitat i patrimoni històric de les ciutats o municipis on s’ubiquen. 

Durant la pandèmia del COVID-19, els mercats estan demostrant una gran  capacitat de resiliència com a servei essencial, obrint tots els dies de la setmana excepte els diumenges. Han estat diligents amb tots els protocols de seguretat marcats i sempre en coordinació amb les administracions públiques en el compliment de mesures de seguretat per la protecció dels clients i dels venedors.

Els mercats han tingut una capacitat de reinventar-se en temps rècord. La venda online i el servei a domicili s’han disparat. La col·laboració entre parades és una fórmula important que caldrà anar fomentant per consolidar plataformes d’e-commerce que donin una resposta ràpida i eficient al client.

Són establiments de proximitat i servei essencial, són el cor del barri i del centre de moltes ciutats a la vegada el seu motor econòmic comercial. A més, són un servei molt important pels restaurants i bars, són uns clients molt importants que compren els millors productes frescos per elaborar una excel·lent cuina de mercat.

La nova associació també vol posar en valor la seva vocació de servei i de compromís, promoció de la vida saludable i la cultura de l’alimentació i finalment el nexe d’unió real entre productors i consumidors amb garanties.

‘Mercados Tradicionales y de abastos de España #MercadosTradicionales’ neix també com a grup de defensa del sector davant els governs locals, autonòmics i estatal, alhora s’erigeix com un agent econòmic i social més que representa el sector en el conjunt de l’Estat espanyol.

La Boqueria és un dels integrants d’aquesta associació, juntament amb el Mercado Central de Cádiz; Triana de Sevilla; Nuestra Señora de África de Santa Cruz de Tenerife, Mercado del Puerto, de Vegueta i Altavista de Las Palmas de Gran Canaria;  Mercado Central de Valencia; La Praza de Abastos de Orense; Chamartín; La Paz de Madrid; Mercado de Abastos de Vitoria; Mercado de la Ribera de Bilbao i el Mercado de La Virgen del Rosario de Cádiz.

En aquest projecte també s’hi sumen federacions d’empresaris de mercats d’àmbits local i autonòmic com la COCAM (Federación de Comercio Agrupado y Mercados de la Comunidad de Madrid), MERCACEVI (Federación de Mercados Centrales de la Comarca de Vigo),  FEPRAGAL (Federación Gallega de Plazas de Abastos),  FEGRAM (Federació de gremis detallistes de productes alimenticis i associacions de concessionaris de Mercats de Catalunya), FEMECA (Federación de Mercados de Canarias) i els mercats de la Comunitat Valenciana integrats en CONFECOMERÇ (Confederació de Comerç d’Alacant, Castelló i València).

 

 

COVID-19, Mercat de la Boqueria, Mercats Tradicionals

admin

More posts by admin

Related Post

  • Simón Coll Xocolaters confia l’assessoria en comunicació a InterMèdia

    By admin | 0 comment

    Simón Coll Xocolaters, empresa especialitzada en l’elaboració de xocolata, ha confiat l’assessoria en comunicació a InterMèdia. Simón Coll Xocolaters és una empresa familiar fundada l’any 1840 a Sant Sadurní d’Anoia, especialitzada en l’elaboració de xocolata desLlegir més

  • Albert Guinovart, protagonista d’una sessió molt especial de #TwitterLunch

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    El passat dimarts 1 de juliol es va celebrar una sessió especial de #TwitterLunch amb Albert Guinovart, pianista i compositor. Guinovart va passar una estona conversant amb els gairebé 30 comensals del dinar, a l’HotelLlegir més

  • InterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

    By admin | 0 comment

    InterMèdia GdC ha estat reconeguda com la millor agència de comunicació del món per part de la companyia líder en gestió de l’energia, Schneider Electric. El certamen, que pretén avaluar l’efectivitat, creativitat i iniciativa deLlegir més

  • Cementiris de Barcelona amb la Diada de Sant Jordi

    By admin | 0 comment

    En el marc de la Diada de Sant Jordi, Cementiris de Barcelona regalarà un llibre sobre els cementiris monumentals de Poblenou i Montjuïc. Per tal d’apropar la història i la cultura d’aquests cementiris, a mésLlegir més

  • El cementiri de Poblenou, primer a l’Estat espanyol en incorporar el codi Qr

    By admin | 0 comment

    Cementiris de Barcelona és pioner a l’Estat espanyol en la introducció dels codis QR. El Cementiri de Poblenou és el primer recinte funerari en incorporar la tecnologia QR a les seves instal·lacions per tal deLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 3 febrer, 2023
    0

    Parlem valora la participació en el projecte d’inclusió digital ‘Connectem Barcelona’, que es tanca amb èxit

  • 1 febrer, 2023
    0

    Editorial. Intermèdia News, el nou mirall d’Intermèdia

  • 1 febrer, 2023
    0

    El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona convoca la 20a. edició dels Premis Catalunya Construcció

  • 1 febrer, 2023
    0

    Westfield Glòries arrenca el seu ‘Love Month’ amb el festival Llum BCN

Categories

Arxiu

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 3 febrer, 2023
    0

    Parlem valora la participació en el projecte d’inclusió digital ‘Connectem Barcelona’, que es tanca amb èxit

  • 1 febrer, 2023
    0

    Editorial. Intermèdia News, el nou mirall d’Intermèdia

  • 1 febrer, 2023
    0

    El Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona convoca la 20a. edició dels Premis Catalunya Construcció

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació