• Català
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

‘Hoy es Marketing’ Barcelona: la transformació digital de les empreses passa per pensar sempre en el client

By admin | Sala de premsa | 0 comment | 27 maig, 2016 | 0

El Palau de Congressos de Catalunya ha estat l’escenari per parlar de la transformació de les empreses en l’era digital. La tretzena edició de ‘Hoy es Marketing’ Barcelona, organitzat per ESIC Business & Marketing School, ha plasmat els canvis que han hagut de fer les empreses per adaptar-se al nou model de consum en la major trobada per a professionals i directius del món empresarial, el màrqueting, la comunicació i l’economia digital a Espanya.

Sota el lema ‘Deixant empremta. Descobrint nous paradigmes del management i el màrqueting ‘, directius de The Walt Disney Company, Ikea, PlayStation, Unilever, Accenture, PayPal, Ricoh, American Express, Lenovo, CHEP o GFK han abordat els reptes als quals han de fer front les empreses per donar respostes als nous clients: els consumidors hiperconnectats.

El consumidor connectat vol llibertat per decidir què vol, està informat, vol les coses ràpid, i vol les coses fàcils, perquè, tal com va detallar Ileana del Río de GFC, “el 54% dels usuaris perden l’interès si el producte és difícil d’utilitzar”. Els nous consumidors són extremadament socials i estan sempre connectats, però avui en dia no n’hi ha prou amb arribar a ells a través de diferents canals, sinó que cal apostar per la omnicanalitat perquè siguin els clients els que trien com interactuar i quina experiència volen viure amb l’empresa.

La XIII edició de ‘Hoy es Marketing’ ha comptat amb l’assistència de més de 2.500 persones. La primera part del congrés, orientada al nou consumidor i a la nova gestió de les marques, ha comptat amb les ponències de Jesús Oliver, soci director de Wearecentric; Ileana del Río, Consumer Goods Business Consultant de GfK; Carlos Moreno de Barreda, Director de Màrqueting i Operacions de DisneyMedia + The Walt Disney Company; Javier Borrego, Sènior Third Party Manager de Sony Computer Entertainment Europe; Borja Velón, responsable de comunicació de producte en Lenovo EMEA; Gabriela Díaz Guardamino, directora de màrqueting d’IKEA Ibèrica; Antonio Raimondo, Iberia Màrqueting Manager de Chep España; Macarena Estévez, CEO d’Conento i Jacobo Parages, empresari, esportista i conferenciant.

La segona part, orientada al canvi tecnològic com a paradigma i a les noves oportunitats de diferenciació, ha acollit les ponències de, Jordi Pi, productor executiu de mitjans digitals a TVC; Enrique Benayas, director general d’ICEMD; Vanesa Jiménez, Sènior Manager de la Unitat de BigData i Advanced Analytics a Accenture Digital; Raimundo Sala, general manager de PayPal; Xavier Fernández Taberner, director de màrqueting, comunicació i distribució de RICOH i Juan Orti Ochoa de Ocáriz CEO d’American Express Espanya. Eduard Prats, director general d’ESIC Barcelona, i Simón Reyes Martínez Córdova, director general d’ESIC han estat els encarregats d’inaugurar i clausurar ‘Hoy és Màrqueting’ Barcelona 2016.

ESIC, Hoy es Marketing, InterMèdia, marketing

admin

More posts by admin

Related Post

  • Simón Coll Xocolaters confia l’assessoria en comunicació a InterMèdia

    By admin | 0 comment

    Simón Coll Xocolaters, empresa especialitzada en l’elaboració de xocolata, ha confiat l’assessoria en comunicació a InterMèdia. Simón Coll Xocolaters és una empresa familiar fundada l’any 1840 a Sant Sadurní d’Anoia, especialitzada en l’elaboració de xocolata desLlegir més

  • Albert Guinovart, protagonista d’una sessió molt especial de #TwitterLunch

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    El passat dimarts 1 de juliol es va celebrar una sessió especial de #TwitterLunch amb Albert Guinovart, pianista i compositor. Guinovart va passar una estona conversant amb els gairebé 30 comensals del dinar, a l’HotelLlegir més

  • InterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

    By admin | 0 comment

    InterMèdia GdC ha estat reconeguda com la millor agència de comunicació del món per part de la companyia líder en gestió de l’energia, Schneider Electric. El certamen, que pretén avaluar l’efectivitat, creativitat i iniciativa deLlegir més

  • Cementiris de Barcelona amb la Diada de Sant Jordi

    By admin | 0 comment

    En el marc de la Diada de Sant Jordi, Cementiris de Barcelona regalarà un llibre sobre els cementiris monumentals de Poblenou i Montjuïc. Per tal d’apropar la història i la cultura d’aquests cementiris, a mésLlegir més

  • El cementiri de Poblenou, primer a l’Estat espanyol en incorporar el codi Qr

    By admin | 0 comment

    Cementiris de Barcelona és pioner a l’Estat espanyol en la introducció dels codis QR. El Cementiri de Poblenou és el primer recinte funerari en incorporar la tecnologia QR a les seves instal·lacions per tal deLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 26 gener, 2023
    0

    El llegat i l’humanisme tecnològic de Francesc Fajula

  • 25 gener, 2023
    0

    Els Fons Next Generation poden ajudar a la rehabilitació d’un milió i mig d’edificis a Catalunya

  • 25 gener, 2023
    0

    Bové Montero y Asociados creix un 16% i supera els 10 milions d’euros per primera vegada en la seva història

  • 25 gener, 2023
    0

    Preu i subministrament d’energia, cadenes de subministrament i subcontractació i inexistència de separació de funcions en governança, principals riscos que afronten les pimes a Espanya

Categories

Arxiu

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 26 gener, 2023
    0

    El llegat i l’humanisme tecnològic de Francesc Fajula

  • 25 gener, 2023
    0

    Els Fons Next Generation poden ajudar a la rehabilitació d’un milió i mig d’edificis a Catalunya

  • 25 gener, 2023
    0

    Bové Montero y Asociados creix un 16% i supera els 10 milions d’euros per primera vegada en la seva història

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
Intermèdia Comunicació