IniciActualitatInstagram: Una imatge val més que mil paraules

Instagram: Una imatge val més que mil paraules

  • 27 Oct 2017
  • Opinió
per admin
Tornar

L’èxit d’Instagram ha impulsat a moltes marques a tenir una presència activa a aquesta xarxa social, ja que permet connectar directament amb l’audiència i, per tant, amb els possibles clients.

“Actualment, els consumidors no es conformen només amb rebre informació sobre un producte determinat, sinó que volen participar en aquest procés comunicatiu. Instagram fa possible aquest feedback i permet que els gestors de continguts desenvolupin estratègies comunicatives per fidelitzar la seva audiència i obtenir un major engagement” – afirma Aina Rodríguez des d’Intermèdia.

D’aquesta manera, les marques tenen l’oportunitat d’aconseguir formar una comunitat activa i influent per mitjà  d’un contingut molt visual.

Instagram s’ha consolidat a Espanya com una de les xarxes socials més valorades per les marques de gran consum. EMarketer preveu que pugui superar els 3.200 milions de dòlars en ingressos aquest 2017 i que, pel 2018,  podria arribar a ingressar fins a  7.000 milions de dòlars.

Des d’Intermèdia dissenyem estratègies de comunicació amb la intenció d’augmentar l’impacte, l’engagement i la notorietat de marques amb un target determinat. Amb aquest objectiu, es treballa activament en la construcció de la imatge de marques a través de les xarxes socials, inclosa Instagram.

Els aspectes clau a tenir en compte són la segmentació de públics (definir els públics a qui vols dirigir les campanyes i determinar la seva geolocalització per assolir els objectius establerts); escoltar els consumidors (fonamental per poder conèixer de primera mà els seus interessos); l’ associació amb altres marques (campanyes conjuntes) i establir un diàleg directe (per atreure possibles clients i per fidelitzar-los).