• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

Instagram: Una imatge val més que mil paraules

By admin | Opinió | 0 comment | 27 octubre, 2017 | 0

L’èxit d’Instagram ha impulsat a moltes marques a tenir una presència activa a aquesta xarxa social, ja que permet connectar directament amb l’audiència i, per tant, amb els possibles clients.

“Actualment, els consumidors no es conformen només amb rebre informació sobre un producte determinat, sinó que volen participar en aquest procés comunicatiu. Instagram fa possible aquest feedback i permet que els gestors de continguts desenvolupin estratègies comunicatives per fidelitzar la seva audiència i obtenir un major engagement” – afirma Aina Rodríguez des d’Intermèdia.

D’aquesta manera, les marques tenen l’oportunitat d’aconseguir formar una comunitat activa i influent per mitjà  d’un contingut molt visual.

Instagram s’ha consolidat a Espanya com una de les xarxes socials més valorades per les marques de gran consum. EMarketer preveu que pugui superar els 3.200 milions de dòlars en ingressos aquest 2017 i que, pel 2018,  podria arribar a ingressar fins a  7.000 milions de dòlars.

Des d’Intermèdia dissenyem estratègies de comunicació amb la intenció d’augmentar l’impacte, l’engagement i la notorietat de marques amb un target determinat. Amb aquest objectiu, es treballa activament en la construcció de la imatge de marques a través de les xarxes socials, inclosa Instagram.

Els aspectes clau a tenir en compte són la segmentació de públics (definir els públics a qui vols dirigir les campanyes i determinar la seva geolocalització per assolir els objectius establerts); escoltar els consumidors (fonamental per poder conèixer de primera mà els seus interessos); l’ associació amb altres marques (campanyes conjuntes) i establir un diàleg directe (per atreure possibles clients i per fidelitzar-los).

engagement, feedback, Instagram, InterMèdia, Xarxa social

admin

More posts by admin

Related Post

  • Intermèdia Confidencial amb un alcalde

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    El proper 23 d’octubre i per primer cop després de més de 15 anys d’història, Intermèdia Confidencial comptarà amb la participació d’un alcalde de Barcelona en ple exercici del seu càrrec. Efectivament, i tot iLlegir més

  • La nova imatge de Barbie

    By Albert Ortas | 0 comment

    Agradi o no, és la pel·lícula de l’estiu. S’ha convertit en un autèntic fenomen. El film ha impactat en la societat americana i el món occidental convertint-se en un film-icona sobre la defensa de laLlegir més

  • Indiana Jones, entre l’estudi i la selva

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    “Si vols ser un bon arqueòleg, has de sortir de la biblioteca”.  Com és ben sabut, el professor Indiana Jones torna a fuetejar des de fa setmanes les pantalles de cinema de mig món, totLlegir més

  • Créixer fent créixer

    By Albert Ortas | 0 comment

    És el títol del llibre del consultor en estratègia, innovació i emprenedoria corporativa, Xavier Marcet, i que molts en som fidels seguidors dels seus articles a La Vanguardia o de les seves conferències i xerradesLlegir més

  • Bugs Bunny, i les falses percepcions

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    “De petit, vas anar a Disneyland? T’hi vas trobar Bugs Bunny? Et va abraçar?”.  Explica Xavier Sala i Martin al seu darrer llibre “De la sabana a Mart”, que 48 de les 120 persones entrevistadesLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 29 setembre, 2023
    0

    Sorli celebra els 100 anys amb un gran acte a la Llotja de Mar de Barcelona

  • 29 setembre, 2023
    0

    Parlem nomena Xavier Capellades nou director general per impulsar el creixement del Grup i assolir 60M€ de facturació l’any 2024

  • 28 setembre, 2023
    0

    Intermèdia Confidencial amb un alcalde

  • 26 setembre, 2023
    0

    Enginyers Industrials de Catalunya celebra 160 anys de compromís i responsabilitat amb l’enginyeria i la societat

Categories

Arxiu

Subscripció a Intermèdia News

* = required field
unsubscribe from list

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 29 setembre, 2023
    0

    Sorli celebra els 100 anys amb un gran acte a la Llotja de Mar de Barcelona

  • 29 setembre, 2023
    0

    Parlem nomena Xavier Capellades nou director general per impulsar el creixement del Grup i assolir 60M€ de facturació l’any 2024

  • 28 setembre, 2023
    0

    Intermèdia Confidencial amb un alcalde

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Eleccions ’23
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació