Consol Vancells, consultora en branding, comunicació digital i creació de marca, ha iniciat una col·laboració amb Intermèdia Comunicació per tal d’impulsar una nova fase de projecció d’imatge de l’agència i dels seus clients actuals o potencials.
Consol Vancells és consultora en Comunicació de Marca i branding amb propòsit i impulsarà tant la marca d’Intermèdia com la dels seus clients actuals i potencials. Vancells ha estat gerent de la Fundació Enriqueta Villavecchia per a infants amb càncer, Dircom del Teatre Nacional de Catalunya i responsable de la Marca Barcelona a l’Ajuntament de la ciutat.
Intermedia va ser fundada a Barcelona l’any 1990 pel seu president executiu, el periodista Toni Rodriguez Pujol, i està dirigida pel consultor Albert Ortas al capdavant d’un equip multidisciplinar i altament qualificat amb experiència en el món de la comunicació corporativa, la gestió de crisi, la formació de portaveus, les relacions institucionals i mediàtiques i l’estratègia de comunicació en xarxes socials.
Entre els seus clients actuals hi ha Damm, Parlem Telecom, GSMA, Barcelona Health Hub, La Boqueria, Col·legi d’Enginyers Industrials, Cruise Lines International Association (CLIA), Ajuntament de Barcelona, el Port de Barcelona o el Cercle d’Economia, entre molts altres.