IniciActualitatIP Comunicació s’integra a Intermèdia

IP Comunicació s’integra a Intermèdia

  • 08 Feb 2021
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

IP Comunicació, liderada des de l’any 2014 pel periodista Josep Nieto Trullàs, s’ha integrat a Intermèdia Comunicació amb l’objectiu de crear sinergies de gestió i augmentar la capacitat professional i financera del grup, que a partir d’ara estarà format per totes dues companyies.

Com a conseqüència, IP Comunicació passa a ser presidida per Toni Rodríguez Pujol; ambJosep Nieto Trullàs com a vicepresident, Aina Rodríguez Escoruela, com a secretària, i Eduard Navarro Isclai Albert Ortas Serrano, com a vocals. Nieto, que també s’incorpora a Intermèdia com a vocal, col·laborarà amb el Grup realitzant tasques de coordinació i desenvolupament de negoci.

Pel que fa a Intermèdia, el nou consell d’administració està integrat per Toni Rodríguez com a president executiu, Aina Rodríguez, vicepresidenta; Eduard Navarro, secretari; i Albert Ortas i Josep Nieto, com a vocals. Navarro és el president de Cadena Pirenaica i participa a l’accionariat d’Intermèdia com a soci minoritari.

IP Comunicació, fundada l’any 1993 pel periodista i economista Albert Bassols, està especialitzada en comunicació institucional i digital. Prèviament a la seva entrada a l’agència, Josep Nieto havia estat director del Gabinet de Premsa de la Universitat Oberta de Catalunya, de la Universitat de Barcelona, de l’Organització Nacional de Cecs (ONCE) a Catalunya i secretari tècnic del Col·legi de Periodistes de Catalunya, entre d’altres.

Intermèdia Comunicació, que enguany celebra el seu trentè aniversari, va ser fundada el mes de novembre de 1990 per l’advocat i periodista Toni Rodríguez Pujol, i està dirigida des de 2016 per l’expert en comunicació i ex director de l’alcaldia de Barcelona, Albert Ortas.


Amb motiu de la pandèmia, l’agència ha reconvertit els seus històrics dinars Intermèdia Confidencial (iniciats l’any 2003) en un fòrum digital de referència Intermèdia Online, en el qual participen habitualment els principals líders polítics, econòmics i mediàtics del país.

Amb aquesta incorporació, l’agència reforça els seus serveis lligats a l’estratègia en comunicació tant en l’àmbit corporatiu com institucional. Intermèdia s’especialitza en oferir serveis ad hoc al client, i ha iniciat una nova etapa de generació de continguts propis gràcies a l’ús de les noves tecnologies i a les trobades online. L’aposta per seguir essent una agència influent a Catalunya, així com arribar a una comunitat més àmplia, són algunes de les seves prioritats.