IniciActualitatLa Boqueria multiplica per 10 la seva venda online

La Boqueria multiplica per 10 la seva venda online

  • 01 Abr 2020
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

El mercat compta amb un servei de venda telefònic (93.304.02.70) i lliurament a domicili de productes frescos dirigit a la gent gran. La venda online i telefònica representa el 30% de les vendes del mercat i el  tiquet mig de la compra online ha augmentat un 15%, passant dels 63 als 74€. A més a més, el mercat compta amb 45 parades obertes entre setmana i 60 en caps de setmana. 

El mercat de La Boqueria ha multiplicat per 10 la seva venda online des que el passat 14 de març es decretés l’estat d’alarma a l’estat espanyol. Les comandes es realitzen a través de l’aplicació o del web https://manzaning.com/, i els usuaris poden adquirir carn, peix, fruita i verdura, aviram i pollastre, tocineria i xarcuteria, entre d’altres. En les darreres dues setmanes, el tiquet mig per compra online ha augmentat un 15%: ha passat dels 63 als 74€. 

A més a més, la Junta de Comerciants de La Boqueria ha impulsat un servei de venda telefònic per tal de facilitar el subministrament de productes frescos a la gent gran. El telèfon d’atenció al públic és el 93.304.02.70, i els usuaris poden fer les seves comandes entre les 9h i les 12h. El lliurament a domicili es realitza entre les 13h i les 15h. A cada comanda telefònica s’adquireixen productes d’una mitja de 3,5 parades. 

La suma de la venda online i el subministrament de productes frescos a la gent gran representa el 30% del volum de les vendes del mercat. 

El mercat no frena la seva activitat, amb unes 45 parades obertes entre setmana i 60 en caps de setmana, servint productes de primera necessitat. Cal destacar que la major part de l’activitat comercial es concentra als matins. 

 Per tal de poder continuar amb el seu servei a la ciutadania, el mercat ha adoptat les mesures indicades per les autoritats públiques per tal de garantir la seguretat dels paradistes i compradors.