IniciActualitatMango reobre la seva botiga al centre comercial Westfield Glòries amb el seu concepte New Med

Mango reobre la seva botiga al centre comercial Westfield Glòries amb el seu concepte New Med

  • 23 Nov 2023
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

Mango, un dels grups més grans d’Europa de la indústria de la moda, continua avançant en el seu pla de remodelació de botigues a Espanya. La companyia reobre avui la seva botiga al centre comercial Westfield Glòries, a Barcelona, amb una superfície comercial de més de 650 m² i les línies Woman i Kids.

El punt de venda ha experimentat un procés de reubicació i de reforma per incorporar-hi el concepte d’inspiració mediterrània New Med, que ja és present en algunes de les botigues insígnia del grup arreu del món. El disseny pretén reflectir l’esperit i la frescor de la marca i té una forta influència de la cultura i l’estil mediterranis. La sostenibilitat i la integració arquitectònica són pilars fonamentals d’aquest concepte, de manera que les noves botigues disposen d’elements com ara il·luminació i climatització ecoeficients i un disseny que incorpora materials sostenibles com les pintures naturals. 

Amb la renovació de la botiga, Mango ha creat una nova zona d’emprovadors, ampliant-ne la mida per fer-los més funcionals i incorporant-hi llums ajustables. A més, s’hi han afegit noves tecnologies i serveis per millorar l’experiència de compra del client, com una nova zona específica de click and collect per recollir i retornar comandes; Recycling Boxes on els clients poden dipositar roba i calçat per donar una segona vida a les seves peces; i la tecnologia RFID per controlar millor l’estoc. 

Aquesta renovació s’emmarca en el pla de reformes de botiga de Mango, que té per objectiu incorporar el concepte de retail New Med en punts de venda més enllà de les seves flagships. Al llarg d’aquest 2023, la companyia reformarà una quinzena de punts de venda a Espanya; d’entre els quals destaquen la flagship store al número 70 del carrer Fuencarral de Madrid, reoberta aquest setembre, i la botiga ubicada a l’avinguda Maissonave d’Alacant, que va reobrir el març passat. Tots dos establiments tenen prop de 1.000 m2 de superfície comercial i disposen de les línies Woman, Man i Kids.  

A Barcelona, el setembre passat la companyia va reobrir la seva botiga de 1.300 m2 al número 90 de rambla Catalunya, ubicada a l’antic Cine Alexandra. A més, va renovar la seva botiga Mango Kids situada al passeig de Gràcia (Barcelona), la més important del món en facturació de la seva línia infantil, amb la seva nova imatge de botiga, Kids Lab. Aquest punt de venda stand-alone de 390 m2 és el primer de Mango que disposa d’una zona de jocs per a nens i nenes.  

Mango va obrir la seva primera botiga a Barcelona el 1984 al número 65 de passeig de Gràcia. Actualment, la companyia té un total de 27 punts de venda a la ciutat de Barcelona i un espai comercial superior als 16.000 m2, que alberguen totes les línies de la marca: Woman, Man, Kids, Teen i Casa.  

A Espanya, Mango va tancar el 2022 amb 375 punts de venda, mentre que, en l’àmbit global, la companyia va accelerar el desenvolupament de la seva xarxa de botigues pròpies el 2022, i va concloure l’exercici amb un total de 2.566 punts de venda en més de 115 mercats als cinc continents.