IniciActualitatOrganitzem l’aniversari dels 100 anys del Grup Sorli

Organitzem l’aniversari dels 100 anys del Grup Sorli

  • 25 Oct 2023
  • Opinió
Tornar

El 28 de setembre, el Grup Sorli va celebrar el seu centenari a la Llotja de Mar de Barcelona. Una fita històrica que l’empresa va commemorar acompanyada de familiars, treballadors, amics, empresaris, institucions i cares conegudes.

La història del grup es va començar a escriure l’any 1923, al número 93 del carrer Pere IV, al barri del Poblenou de Barcelona. Era una botiga de queviures regentada pel senyor Francesc Sorli i la seva dona, la Teresa Arall, que venien les fruites i verdures que la família cultivava. Cent anys després i gràcies a l’esforç del Francesc Sorli, aquell petit comerç del carrer Pere IV s’ha transformat en una cadena de supermercats amb 105 supermercats, 15 cafeteries, 5 centres esportius Sorli Sport, 3 benzineres Sorli Go, 2 restaurants, i el centre comercial i hotel Sorli Emocions. L’essència, però, segueix sent la mateixa: l’aposta pels productes frescos i locals i, sobretot, la passió per la feina ben feta.

Va ser una celebració memorable: més de 350 convidats van voler compartir plegats els èxits del grup en un espai tan emblemàtic com és la Llotja de Mar. L’acte, presentat per l’actriu Cristina Brondo, va iniciar amb un còctel al pati, amenitzat amb la música de Gigi McFarlane, i va continuar amb el sopar a l’interior del Saló de Contractacions. Durant el sopar, vam comptar amb les intervencions del president del grup, Jordi Sorli; del conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Roger Torrent; del director general de Sorli, Josep Figueras, i de l’administradora de la companyia, Anna Sorli. Un cop finalitzat el sopar i les intervencions, vam brindar plegats amb l’Anna Sorli i la família i ens vam acomiadar de la vetllada al ritme de l’artista Gigi McFarlane, a qui vam acompanyar amb la llum de les bengales. Per mostrar el seu agraïment als convidats i per descobrir-los encara més la seva història, Sorli va regalar a cada un d’ells un llibre que recull els 100 anys de trajectòria del grup.

Un equip d’Intermèdia Comunicació, integrat per la Carme Alba, la Maria Resina i jo mateixa, la Judit Huguet, ens vam encarregar de la conceptualització, l’organització i la comunicació de l’esdeveniment. La feina va començar un any abans de la data, quan vam fer la primera visita a la Llotja de Mar i l’equip de Sorli va decidir que era l’espai idoni per commemorar els seus 100 anys. Vam gestionar els diferents proveïdors de l’acte -espai, equip tècnic (so, il·luminació, escenografia…), càtering i mobiliari, decoració floral, presentadora, artista…-, vam convidar els representants institucionals i ens vam coordinar amb els seus equips de protocol, vam elaborar l’escaleta i el guió, ens vam ocupar de la producció dels diferents dissenys i del seating plan, etc. Sempre de la mà i al gust del client, tenint en compte el més mínim detall, de manera que des dels plats fins a la decoració de l’espai respiressin l’essència de Sorli. Un cop acabat l’acte, vam gestionar la comunicació posterior amb els mitjans de comunicació, amb l’enviament d’una fotonotícia i amb la gestió d’articles i reportatges sobre els 100 anys de l’empresa en mitjans econòmics.

Organitzar la celebració del centenari de Sorli ha estat un repte emocionant amb un resultat extremadament gratificant: una família eufòrica i feliç celebrant entre amics 100 anys d’èxit que són fruit de l’esforç, la constància i la passió.