El proper 28 d’abril Madrid acull la Tech Experience Conference, un esdeveniment de tecnologia i màrqueting digital que trenca amb els esquemes. Després de l’èxit de l’edició celebrada el novembre a Barcelona, la nova cita tindrà lloc a Madrid i se centrarà en temes com el Màrqueting Digital, la Tecnologia, la Innovació i el Neuromàrqueting. Per a això comptarà amb la participació d’empreses com SonyMusic, Philips i Estrella Damm.
“L’objectiu de la trobada, a més d’aprendre sobre màrqueting i tecnologia, és crear comunitat i per a això fomentarem les relacions entre els assistents fent petits jocs perquè es guanyin un massatge o una cervesa. No volem impulsar el networking sinó que les relacions sorgeixin durant la trobada“, assegura Gladys Cali, organitzadora de l’esdeveniment.
La tecnologia també jugarà un paper important per a la interconnexió. Amb el hashtag #TECmadrid l’esdeveniment ja és a les xarxes socials i comptarà amb una app pels assistents que els permetrà fer preguntes als conferenciants en directe, votar les conferències i tenir la programació actualitzada al minut. A més, als primers a arribar se’ls deixarà un iPad per viure una experiència 360º.
L’esdeveniment està dirigit a professionals del màrqueting, equips d’innovació, CEO, executius, premsa i influencers tot i que és adequat per a qualsevol professional amb interès per la innovació i la tecnologia per a la seva empresa. Tots tindran una jornada intensa (de 8.30 a 19 hores) ja que l’esdeveniment comptarà amb 9 conferències de 20 minuts més 10 de preguntes. Entre els conferenciants destaquen Álvaro Rebollo, digital màrqueting manager de Sony Music, i Jorge Jusdado, digital màrqueting manager de Philips. Com a curiositat, Vincent Bruneau, CEO d’Magency, oferirà un espectacle de màgia amb iPads i smartphones.
També tindran un torn de paraula startups i emprenedors que competiran entre ells. Per elegir els millors s’usarà un nou sistema de guants que mesuren les emocions. Entre 30 o 40 persones de públic portaran aquests guants que llegeixen els sentiments i serà la seva reacció la que decideixi qui són els guanyadors.
La cita tindrà lloc al Teatro de la Luz Gran Via de Madrid, amb capacitat per a 500 persones. Les entrades ja estan a la venda aquí, tot i que si us interessa assistir-hi us podeu posar en contacte amb nosaltres a intermedia@intermedia.cat i us facilitarem un codi de descompte.
La propera cita serà a la tardor a Los Angeles amb l’objectiu de fer de pont entre les empreses espanyoles i Califòrnia.
Leave a Comment