IniciActualitatEditorial. L’Enterprise

Editorial. L’Enterprise

  • 28 Mar 2018
  • Opinió
per Toni Rodriguez Pujol
Tornar

Un cop passada una Setmana Santa plena de pluja i d’emocions, Intermèdia es prepara per viure una altra primavera plena de reptes i projectes empresarials. Un dels més destacables és l’aliança subscrita amb Cadena Pirenaica, de la que en trobareu més informació en aquesta notícia. L’acord permetrà a totes dues organitzacions optimitzar recursos i sinèrgies de cara a la prestació de serveis de comunicació a Andorra, Catalunya i Espanya.

Diu el professor Albert Sáez que en un món canviant com l’actual, el creixement de les agències ha deixat de ser orgànic per passar a ser col·laboratiu. I posa com a exemple l’Enterprise, la nau insígnia d’Star Trek, capaç d’integrar-se, segons convingui, amb altres naus grans, petites o mitjanes per formar una súper fortalesa, o reduir la seva dimensió ala mida que li permet navegar àgilment entre asteroides i altres esculls de l’espai sideral.

Darrerament s’està imposant la certesa de que és molt millor saber aprendre que saber fer, de la mateixa manera que diuen que en un món tan accelerat com aquest és més important saber adaptar-se a la realitat que, fins i tot, planificar-la. Nosaltres en canvi, creiem que cal fer-ho tot: escoltar, planificar i sobretot entrenar la cintura per poder afrontar aquest procés d’emergència continuada de nous escenaris que estem vivint i seguirem vivint d’ara endavant pels segles dels segles.

En aquest sentit, l’equip d’Intermèdia està preparat per desenvolupar totes les competències que cal tenir per fer correctament la nostra feina: captació de talent, escolta de tendències i demandes socials a les xarxes, planificació i aprenentatge de noves competències i col·laboració amb nous partners per abastar una major capacitat de treball, més enllà de l’àmbit tradicional – territorial i virtual – d’influència de l’agència. Us n’anirem informant.

Feliç primavera!