IniciActualitatHäagen-Dazs, Inside, Tezenis, Jean Louis David i Lares reafirmen la seva aposta per Splau invertint en la renovació dels seus locals

Häagen-Dazs, Inside, Tezenis, Jean Louis David i Lares reafirmen la seva aposta per Splau invertint en la renovació dels seus locals

  • 25 Mai 2021
  • Sala de premsa
per admin
Tornar

Els establiments  del centre comercial Splau Inside, Tezenis, Jean Louis David, Häagen-Dazs i Lares han renovat la seva imatge aquest 2021 amb l’objectiu de seguir les últimes tendències de el sector retail i millorar l’experiència de compra dels seus clients. Malgrat aquest últim any marcat per la pandèmia, les marques reafirmen la seva confiança en Splau invertint en la renovació dels seus locals.

Inside ha invertit 250.000 € en la reforma integral del seu local: mobiliari, façana, il·luminació, decoració… Actualment, l’establiment compta amb 200 m2 i sis empleats. Tezenis també ha remodelat totalment la seva botiga. La marca de roba interior i banyadors ha apostat per una nova imatge més actual, donant molta importància a la il·luminació, i ha integrat canvis com la incorporació d’una nova caixa per agilitzar les cues i la col·locació de dos expositors més. El nou local té una superfície de 158 m2 i dóna feina a nou persones.

Per la seva banda, el saló de perruqueria Jean Louis David advoca per un nou disseny que transmet els seus valors d’elegància i modernitat en un espai diàfan on els clients podran gaudir d’un tracte personalitzat i de les tècniques més noves i exclusives. El nou local de 60m2 compta amb vuit tocadors d’estilista per a senyores, dos tocadors més per a homes, quatre rentacaps i dos mòduls de prestatgeries amb els productes de les millors marques.

En l’àmbit gastronòmic, la marca de gelats Häagen-Dazs, que porta onze anys al centre, opta per un disseny més clar, alegre, arriscat i cosmopolita per seguir fent del seu local de 50m2 un espai idoni per gaudir a el màxim de la experiència de el gelat i deixar-se portar, tal com diu el lema de la marca: “No t’aturis”.

Jaume Tamayo, gerent de el centre comercial Splau, assegura que “les remodelacions d’aquests cinc establiments demostren la seva confiança en el centre”. “Estem molt contents que les marques vulguin seguir millorant l’experiència de compra dels nostres clients i que trobin en Splau un espai de referència per fer arribar els seus productes a un públic ampli i variat”, afegeix Tamayo.