Avui us vull parlar d’aquesta iniciativa que ha dut a terme el dissenyador Marc Jacobs durant la setmana de la moda de Nova York (del 7 al 14 de febrer). M’estic referint a la pop-up store o botiga temporal que ha obert per promocionar el seu perfum Daisy. El que té de particular és que els productes no es compren amb diners sinó amb mencions a les xarxes socials, amb l’etiqueta #MJDaisyChain, a Instagram, Twitter i Facebook. Les caixeres, en comptes de cobrar en efectiu, demanaven al futur comprador una prova fefaent del que hi havia publicat. La botiga, situada a Manhattan, es va anomenar “Daisy Marc Jacobs Tweet Shop” i va estar oberta només un parell de dies, coincidint amb l’inici de les desfilades. Alguns dels productes que es van poder adquirir eren el mateix perfum, collarets i moneders.
A més d’això, hi havia un fotomaton per fer-se selfies, Wi-fi gratuïta per facilitar la inteconnexió dels visitants, càtering, manicures sense cost i música ambient.
Marc Jacobs és una marca molt activa a les xarxes socials. A Facebook té una comunitat de gairebé un milió i mig de seguidors i a Twitter i Instagram sobrepassa el milió.
Genial!