IniciActualitatSorli culmina la seva gran transformació: més de 70 M€ d’inversió en un nou model comercial completat al 100% de les botigues

Sorli culmina la seva gran transformació: més de 70 M€ d’inversió en un nou model comercial completat al 100% de les botigues

  • 12 Mar 2025
  • Sala de premsa
Tornar

Sorli avui fa història: inaugura l’establiment ubicat al carrer Biscaia de Barcelona i completa així la renovació total de la seva xarxa de supermercats

Sorli, la reconeguda cadena de supermercats catalana, ha finalitzat amb èxit el procés de reforma integral del 100% dels seus supermercats, un canvi d’imatge i de model comercial que ha suposat la inversió de més de  70 milions d'euros durant els últims 9 anys. Aquesta transformació, que culmina amb la renovació de l'establiment ubicat al carrer Biscaia de Barcelona, ha permès modernitzar la imatge de la marca, que va passar de dir-se Sorli Discau a Sorli, i adaptar els seus espais a les necessitats de la seva clientela.

Un canvi valorat positivament per la clientela

La cadena ha sabut adaptar-se a les tendències del mercat, oferint una experiència de compra més còmoda, moderna, eficient i adaptada al mercat actual. Gràcies a aquestes reformes, en aquest període Sorli ha aconseguit un creixement de vendes del 19%, fet que reflecteix l'excel·lent acollida dels consumidors. "La satisfacció de la nostra clientela és el millor indicador de l'èxit d'aquest projecte. Ens omple d'orgull veure que valoren positivament l'esforç realitzat", destaca Anna Sorli, administradora del Grup Sorli.

Innovació, estalvi i eficiència: així ha marcat Sorli el 2024

El 2024 ha estat un any especialment destacat per a Sorli, per la posada en marxa de la seva nova plataforma logística a Can Gordi (Granollers), que va suposar la inversió de 18 milions d'euros. A més, la companyia va llançar Sorlipertu, una innovadora eina basada en intel·ligència artificial que permet a les famílies generar menús saludables, estalviar i reduir el malbaratament alimentari. Sorlipertu ha estat reconeguda com una de les millors innovacions de l'any per l'Institut Cerdà. Finalment, la campanya ‘Garantia de preu Sorli’, amb més de 650 articles bàsics, ha ajudat les famílies a estalviar de forma significativa, i ha contribuït a l’increment de vendes del 2024.

Xifres d'èxit

La facturació del grup ha estat de quasi 285 milions d'euros el 2024. La línia de negoci de supermercats ha crescut prop d’un 6% i l'ecommerce de la companyia, Sorliclic, ha experimentat un creixement del 28,13%. La seva aposta per la modernització, la innovació i la proximitat amb la clientela són claus en el seu model de negoci.