11a edició dels Premis Procura

L’Il·lustre Col·legi de Procuradors dels Tribunals de Barcelona (ICPB) és una corporació de dret públic de caràcter professional, que té com a finalitat essencial vetllar perquè l’actuació de les seves persones col·legiades respongui als interessos i a les necessitats de la societat en relació amb l’exercici professional de la procura. Igualment, l’ICPB s’encarrega de garantir el compliment de la bona pràctica i de les obligacions deontològiques de la professió, així com de la protecció dels interessos de les persones usuàries i consumidores dels serveis professionals. També té com a finalitat l’ordenació, la representació i la defensa de la procura.
L’ICPB celebra anualment els Premis Procura, creats amb l’objectiu de poder distingir persones físiques o jurídiques que hagin destacat en tots aquells valors que fan possible una justícia millor. En els Premis Procura, que tenen un gran valor reputacional per al col·lectiu de procuradors i procuradores, es valoren projectes concrets i trajectòries professionals, a més de tenir-se en compte les actituds i accions que hagin ajudat a potenciar la figura jurídica del procurador dels tribunals. En cada edició es concedeixen tres premis: el Premi Procura Anual, el Premi Procura a la Trajectòria Professional i el Premi Procura Solidari.
L’ICPB va encarregar a Intermèdia la co-organització de l’11a edició dels Premis Procura, a més de totes les tasques referents a la comunicació de l’esdeveniment. L’acte, que Intermèdia ja havia organitzat en ocasions anteriors, tenia l’objectiu de visibilitzar la procura dins del sector jurídic i en el conjunt de la societat, a més de ser una celebració de caràcter festiu pels propis col·legiats i col·legiades de l’ICPB.
Un equip de tres persones d’Intermèdia, de forma consensuada amb el client, va analitzar com millorar la conceptualització de l’esdeveniment respecte edicions anteriors, va establir un pla de comunicació de l’acte (amb accions prèvies, accions durant la celebració dels Premis i accions uns dies després), i va assumir la majoria de tasques organitzatives, entre les quals la gestió amb els responsables de l’espai, el Reial Club de Polo de Barcelona, i la coordinació de la majoria dels proveïdors (hostesses, fotògraf, muntatge de mobiliari, audiovisuals, presentadora, grup de música, etc.).
Des d’un principi, la comunicació regular amb el client va ser clau per assolir els objectius i garantir l’èxit de l’acte. Entre les funcions destacades de l’agència es van trobar l’elaboració del guió de l’esdeveniment, la redacció dels mèrits dels premiats, la gestió de les xarxes socials de l’acte, la revisió de l’espai per poder acollir fins a 300 persones i el suport a l’ICPB en les invitacions digitals a les autoritats. Intermèdia també es va encarregar de la relació amb els mitjans de comunicació.
- Visites de prospecció de l’espai.
- Reunions amb el client.
- Millores en la conceptualització de l’acte.
- Gestió i coordinació dels diferents proveïdors de l’acte.
- Enviament d’invitacions a l’acte a partir d’eines de mailing digitals.
- Enviament de nota de premsa prèvia a la celebració dels Premis Procura.
- Invitació a periodistes jurídics a l’acte.
- Elaboració de l’escaleta de l’acte i del guió de la presentadora.
- Coordinació de tots els proveïdors durant l’esdeveniment.
- Suport logístic durant l’esdeveniment.
- Elaboració de notícies web i de newsletter corporatiu de l’acte.
- Elaboració de continguts en directe per a les xarxes socials.
- Recull de premsa d’impactes apareguts als mitjans de comunicació i d’impactes a les xarxes socials.