• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Eleccions ’23
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

Comunicació amb Carme Alba. Dels influencers als microinfluencers

By Carme Alba | Opinió | 0 comment | 2 març, 2020 | 0

La incorporació d’influencers en les estratègies de màrqueting de les empreses és una realitat innegable. I és que aquestes persones tenen una certa credibilitat per la seva presència i influència a les xarxes socials i poden convertir-se en un prescriptor molt interessant per a algunes marques, ja que aporten visibilitat, credibilitat, reputació i dirigeixen trànsit de qualitat cap als webs. Però en els darrers temps una figura va adquirint encara més protagonisme: la del microinfluencer.

Encara que la diferència principal es troba essencialment en el nombre de seguidors (els microinfluencers tenen entre 5.000 i 100.000 followers), tots dos, a diferent escala, resulten influents a les xarxes. De fet, alguns sectors i empreses locals poden tenir més beneficis apostant per aquesta figura a l’hora de promocionar els seus productes i serveis, ja que estan especialitzats en un mercat específic.

I és que els microinfluencers presenten un contingut proper, amb missatges creïbles i de qualitat, saben del que estan parlant i, el més important, els apassiona! La seva naturalitat és important a l’hora de transmetre aquest missatge, ja que aconsegueixen que les promocions no es vegin forçades.

A més a més, el fet que la seva audiència sigui més reduïda, els permet interactuar i empatitzar més amb els seus seguidors. Aquesta facilitat d’interacció amb la seva audiència fa que es creï un compromís veritable, fidelitat i motivació, i que els seus seguidors es sentin identificats amb ells. Per tant, pràcticament tots els seus seguidors es poden convertir-se en clients potencials.

Els microinfluencer són una forma d’arribar al nostre segment de mercat d’una manera força ràpida, viral i el més important, amb un cost baix.

Recorda que la gent cregui, interactua i confia més en la gent més propera, amb la que sent més connexió i afinitat.

 

 

La Carme Alba és executiva de comptes a Intermèdia Comunicació. Periodista, màster en Gabinets de Comunicació i RRPP i MBA. És lleidatana i domina el sector retail, les xarxes socials i les pistes de ball.

Carme Alba, comunicació amb, influencers

Carme Alba

Executiva de comptes - Ejecutiva de cuentas

More posts by Carme Alba

Related Post

  • Convoquem els mitjans a la festa de Santa Eulàlia!

    By Judit Huguet | 0 comment

    Dimecres 15 de març, el Gremi de Restauració va celebrar la seva particular festa de Santa Eulàlia amb un pregoner molt especial: Boris Izaguirre, periodista, presentador, guionista i escriptor veneçolà. Izaguirre es va fer moltLlegir més

  • Anna Sorli i Josep Figueras (cortesia de C84 i autor Roger Castellón)

    100 anys fent empresa

    By Albert Ortas | 0 comment

    No passa cada dia que empreses familiars com Sorli celebrin el seu centenari. Quan un projecte es treballa des de l’esforç, la perseverança i l’exigència de tots els que l’integren, aquest té molts números perquèLlegir més

  • Pensades sobre el Dia Internacional de les Dones

    By Sergi Cañisà | 1 comment

    En el marc de la commemoració del Dia Internacional de les Dones, les dones i els homes que integrem l’equip d’Intermèdia volem compartir amb vosaltres un seguit de reflexions que ens suggereix aquesta data tanLlegir més

  • El poder de la conversa

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    Explica el neurocientífic Mariano Sigman (“El poder de las palabras”) que “les idees, com la risa, el plor, la por i l’entusiasme s’encomanen molt fàcilment i les multituds (…) condueixen fàcilment cap el deliri”. EnLlegir més

  • L’ecosistema digital, més viu que mai

    By Albert Ortas | 0 comment

    Amb l’èxit d’una nova edició del Mobile, lluny queden les imatges de febrer de 2020 en què el CEO de la GSMA, John Hoffman anunciava la cancel·lació de l’esdeveniment a causa del coronavirus. El mónLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 31 març, 2023
    0

    Convoquem els mitjans a la festa de Santa Eulàlia!

  • 30 març, 2023
    0

    Junts per Catalunya visita les instal·lacions del BHH

  • Anna Sorli i Josep Figueras (cortesia de C84 i autor Roger Castellón)
    30 març, 2023
    0

    100 anys fent empresa

  • Logo EBS Barcelona
    29 març, 2023
    0

    L’European Building Summit convertirà Barcelona en la capital de la construcció sostenible

Categories

Arxiu

Subscripció a Intermèdia News

* = required field
unsubscribe from list

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Eleccions ’23
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 31 març, 2023
    0

    Convoquem els mitjans a la festa de Santa Eulàlia!

  • 30 març, 2023
    0

    Junts per Catalunya visita les instal·lacions del BHH

  • Anna Sorli i Josep Figueras (cortesia de C84 i autor Roger Castellón)
    30 març, 2023
    0

    100 anys fent empresa

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Eleccions ’23
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació