• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

Editorial. Cercar la veritat i ajudar les persones a entendre el món

By Toni Rodriguez Pujol | Opinió | 0 comment | 4 abril, 2022 | 0

Alguns analistes consideren que hi ha gent que llegeix un diari perquè vol que algú els doni la raó. Això fa que els mitjans que busquen aquest tipus de relació hagin d’anar molt al tanto a l’hora de publicar informacions crítiques vers determinats grups d’ideologia social, política, econòmica o religiosa presumptament afí a la seva línia editorial.

Saben que s’hi juguen una baixa més o menys temporal de subscriptors, cosa especialment delicada en un moment en que la publicitat abandona mica en mica el suport premsa, les subvencions són cada cop més qüestionades i els subscriptors (i sobretot els “subscriptors mecenes”) cada vegada més imprescindibles.

Explica Ismael Nafría en el seu excellent “tendenci@s” del passat mes de març, que el New York Times acaba de publicar al seu web corporatiu un document titulat “Our Strategy” on explica com vol seguir creixent, d’acord amb la seva missió principal de “cercar la veritat i ajudar les persones a entendre el món”.

Quines persones serien aquestes? Les que no accepten crítiques a la seva àrea de confort ideològic o les que estan disposades a qüestionar-ho tot a la llum d’informacions ben treballades?

De moment, sembla que la carrera l’està guanyant la segona opció. El mes de febrer de 2022 el New York Times va assolir la xifra màgica de 10.000.000 de subscriptors de pagament, gràcies a l’adquisició de The Athletic, que en tenia 1.500.000, però també a la seva política d’oferir informacions de qualitat i a la seva iniciativa d’afegir continguts d’entreteniment clarament diferenciats de la informació convencional.

En aquesta dinàmica, el NYT, que cotitza a Wall Street, espera assolir la xifra de 15 milions d’abonats l’any 2027. Hi haurà tanta gent disposada a llegir sense prejudicis? Si fos que sí seria realmente una bona notícia i una prova definitiva de la necessitat d’aplicar a tota mena d’agents i d’agències de comunicació una política irrenunciable de veracitat i rigor informatiu, que és l’única que permet créixer de manera continuada.

Com ho fa Intermèdia, gràcies a la confiança de la seva comunitat de clients/es i amics/gues.
Moltes gràcies, doncs, i que tingueu un bon mes d’abril!

No tags.

Toni Rodriguez Pujol

President executiu d'Intermèdia Comunicació - Presidente ejecutivo de Intermèdia Comunicació

More posts by Toni Rodriguez Pujol

Related Post

  • El llegat i l’humanisme tecnològic de Francesc Fajula

    By Víctor Costa | 0 comment

    Era dilluns 13 de juny de 2022 quan Francesc Fajula va ser nomenat CEO de la Fundació Mobile World Capital. Llicenciat en Enginyeria superior de Telecomunicacions per la UPC, MBA a Esade i estudis superiors a IESE, StandfordLlegir més

  • La teoria d’Ernest Maragall: “Manar és el contrari de governar”

    By Víctor Costa | 0 comment

    Ernest Maragall va néixer en una família de set germans. Net del poeta Joan Maragall i germà del polític Pasqual Maragall. Va estudiar a la desapareguda Escola Virtèlia de la qual també van ser alumnesLlegir més

  • Opinió. Herois de la ciutat.

    By Albert Ortas | 0 comment

    No reobre cada dia un comerç emblemàtic a Barcelona com el Queviures Múrria, conegut popularment com el Colmado Múrria, al cor de l’Eixample. Aquest desembre, la ciutat està d’enhorabona veient com un local centenari s’actualitza,Llegir més

  • Opinió. Valors tangibles

    By Albert Ortas | 0 comment

    A qualsevol empresa o organització se li reclama una missió i una visió que encaixi en el seu projecte o full de ruta. Quan un col·lectiu de persones treballen pel mateix objectiu, l’èxit final deLlegir més

  • Editorial. Waterboy, el líder silenciós

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    No fa gaires anys als tallers i fàbriques hi havia un personatge modest però indispensable que ajudava els treballadors a fer una pausa i recuperar forces. Era el noi del càntir, el waterboy, que alLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 26 gener, 2023
    0

    El llegat i l’humanisme tecnològic de Francesc Fajula

  • 25 gener, 2023
    0

    Els Fons Next Generation poden ajudar a la rehabilitació d’un milió i mig d’edificis a Catalunya

  • 25 gener, 2023
    0

    Bové Montero y Asociados creix un 16% i supera els 10 milions d’euros per primera vegada en la seva història

  • 25 gener, 2023
    0

    Preu i subministrament d’energia, cadenes de subministrament i subcontractació i inexistència de separació de funcions en governança, principals riscos que afronten les pimes a Espanya

Categories

Arxiu

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 26 gener, 2023
    0

    El llegat i l’humanisme tecnològic de Francesc Fajula

  • 25 gener, 2023
    0

    Els Fons Next Generation poden ajudar a la rehabilitació d’un milió i mig d’edificis a Catalunya

  • 25 gener, 2023
    0

    Bové Montero y Asociados creix un 16% i supera els 10 milions d’euros per primera vegada en la seva història

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació