• Català
    • Español
    • English
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
  • Contacte
SegüentAnterior

Editorial. Cercar la veritat i ajudar les persones a entendre el món

By Toni Rodriguez Pujol | Blog | 0 comment | 4 abril, 2022 | 0

Alguns analistes consideren que hi ha gent que llegeix un diari perquè vol que algú els doni la raó. Això fa que els mitjans que busquen aquest tipus de relació hagin d’anar molt al tanto a l’hora de publicar informacions crítiques vers determinats grups d’ideologia social, política, econòmica o religiosa presumptament afí a la seva línia editorial.

Saben que s’hi juguen una baixa més o menys temporal de subscriptors, cosa especialment delicada en un moment en que la publicitat abandona mica en mica el suport premsa, les subvencions són cada cop més qüestionades i els subscriptors (i sobretot els “subscriptors mecenes”) cada vegada més imprescindibles.

Explica Ismael Nafría en el seu excellent “tendenci@s” del passat mes de març, que el New York Times acaba de publicar al seu web corporatiu un document titulat “Our Strategy” on explica com vol seguir creixent, d’acord amb la seva missió principal de “cercar la veritat i ajudar les persones a entendre el món”.

Quines persones serien aquestes? Les que no accepten crítiques a la seva àrea de confort ideològic o les que estan disposades a qüestionar-ho tot a la llum d’informacions ben treballades?

De moment, sembla que la carrera l’està guanyant la segona opció. El mes de febrer de 2022 el New York Times va assolir la xifra màgica de 10.000.000 de subscriptors de pagament, gràcies a l’adquisició de The Athletic, que en tenia 1.500.000, però també a la seva política d’oferir informacions de qualitat i a la seva iniciativa d’afegir continguts d’entreteniment clarament diferenciats de la informació convencional.

En aquesta dinàmica, el NYT, que cotitza a Wall Street, espera assolir la xifra de 15 milions d’abonats l’any 2027. Hi haurà tanta gent disposada a llegir sense prejudicis? Si fos que sí seria realmente una bona notícia i una prova definitiva de la necessitat d’aplicar a tota mena d’agents i d’agències de comunicació una política irrenunciable de veracitat i rigor informatiu, que és l’única que permet créixer de manera continuada.

Com ho fa Intermèdia, gràcies a la confiança de la seva comunitat de clients/es i amics/gues.
Moltes gràcies, doncs, i que tingueu un bon mes d’abril!

No tags.

Toni Rodriguez Pujol

President executiu d'Intermèdia Comunicació - Presidente ejecutivo de Intermèdia Comunicació

More posts by Toni Rodriguez Pujol

Related Post

  • Editorial. El relat, els narradors i la credibilitat

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    Avui en dia es parla molt del relat com a eina principal del procés comunicatiu. El relat, abans dit storytelling, consisteix en la narració d’una història real o inventada destinada a crear un determinat corrent d’opinióLlegir més

  • Editorial. El llenguatge dels diners

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    Avui dia, en ple qüestionament del sistema de les criptomonedes, no és inusual la discussió entre partidaris de mantenir l’ús dels diners de butxaca i els que s’estimen més substituir-los definitivament pel “diner de plàstic”,Llegir més

  • L’avantatge de ser una agència generalista

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    Amb motiu del debat afterwork organitzat per Mynews sobre “Agències. Especialitzar-se o no. Aquesta és la qüestió”, aquest és un resum de la meva intervenció a l’acte, que es va celebrar el dimecres 29 deLlegir més

  • La importància de les Relacions Institucionals

    By Marc Chaves | 0 comment

    Diuen que cadascú és com és en funció de les relacions i les amistats que té, d’aquí el típic refrany català “digue’m amb qui vas, i et diré qui ets”. Així com les persones, tantLlegir més

  • Editorial. El pensament màgic, la curiositat i l’ús de la raó

    By Toni Rodriguez Pujol | 0 comment

    Albert Einstein va dir que si només tingués una hora per resoldre un problema del qual li depengués la vida, faria servir els primers 55 minuts en formular la pregunta correcta i els altres 5Llegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 17 agost, 2022
    0

    Mango Teen desembarca en el centre comercial Westfield Glòries

  • 17 agost, 2022
    0

    Tiendanimal arriba a Westfield Glòries amb tot el necessari per a la cura de les mascotes

  • 11 agost, 2022
    0

    El Girona FC i Parlem Telecom s’alien per impulsar la digitalització del Club

  • 1 agost, 2022
    0

    Editorial. El relat, els narradors i la credibilitat

Síguenos

Categories

Arxiu

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
  • Contacte

Últimas noticias

  • 17 agost, 2022
    0

    Mango Teen desembarca en el centre comercial Westfield Glòries

  • 17 agost, 2022
    0

    Tiendanimal arriba a Westfield Glòries amb tot el necessari per a la cura de les mascotes

  • 11 agost, 2022
    0

    El Girona FC i Parlem Telecom s’alien per impulsar la digitalització del Club

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Intermèdia Online
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
    • Español
    • English
Intermèdia Comunicació