IKEA ha obert avui la seva nova botiga urbana al centre comercial Westfield Glòries, del grup Unibail-Rodamco-Westfield.
A nivell global, la companyia sueca fa temps que estudia com aconseguir un format idoni de botiga urbana que es converteixi en l’oficial i en l’exemple a seguir per a la resta d’aquest tipus de format, sent el més eficients possible, adaptant-se a cada localització per ser més accessibles i oferir alhora l’experiència 100% IKEA. I després de més de 20 proves prèvies, IKEA Glòries és el resultat d’aquest format exemplar que la companyia vol per a les botigues urbanes.
Aquesta nova botiga d’IKEA a Westfield Glòries està dissenyada per millorar el nivell d’inspiració i donar solucions a necessitats locals. A més, manté un concepte característic d’IKEA, el showroom (exposició i inspiració de les estances de la llar), i una part dedicada als accessoris, el conegut com a “market” a IKEA.
Està ubicada en un local de 1.622 m2 comercials en una única planta, on es pot veure la representació d’una llar de 25 m2, 7 ambients diferents que representen estades de la llar i 14 espais més concrets amb solucions d’ordre, decoració i inspiració. Compta també amb una exposició de més de 3.000 productes dels quals 1.000 són de venda directa amb un punt de recollida a 350 metres de la botiga per accedir a tot l’assortiment de producte.
Seguint aquest concepte de botiga urbana, disposa d’un nou concepte de cafeteria sueca “Swedish Deli”, on es poden tastar les icòniques mandonguilles, el gelat i nous plats locals com patates braves.
Nurettin Acar, CEO d’IKEA a Espanya: “Obrim la segona botiga urbana a Barcelona i estem molt orgullosos que IKEA Glòries es converteixi en l’exemple de format de botiga urbana a seguir, per a les properes obertures contemplades en els plans d’expansió de la companyia tant a nivell nacional com a nivell global”.
En l’acte inaugural, Giovanni Giorgini, director d’IKEA Glòries, va compartir la seva alegria i entusiasme d’aquesta nova obertura amb els assistents, “amb aquesta nova botiga urbana continuem apostant per ser més accessibles presentant de manera única i especial el nostre assortiment de productes als barcelonins”.
El mercat català, prioritari per a IKEA
Aquesta nova obertura, juntament amb la nova botiga d’IKEA a Diagonal, s’emmarquen en l’estratègia d’expansió d’IKEA, en la qual precisament el mercat català és, juntament amb Madrid i Andalusia, un dels focus prioritaris de creixement de la companyia a Espanya.
De fet, la previsió d’inversió de la companyia per als pròxims dos anys ascendeix a 40 milions d’euros amb la idea d’obrir 12 nous punts de contacte entre els quals hi ha la nova botiga urbana a Diagonal inaugurada el mes de juny passat i aquesta obertura a Westfield Glòries. Aquests plans es traduiran també en un increment del 18% de plantilla a Catalunya.
Leave a Comment