IniciActualitatSOMIA aposta per produccions limitades i de proximitat en la nova col·lecció i reforçarà el canal comercial online

SOMIA aposta per produccions limitades i de proximitat en la nova col·lecció i reforçarà el canal comercial online

  • 20 Oct 2023
  • Sala de premsa
per Míriam León
Tornar

SOMIA, la marca de moda de l’empresària Anna Sorli, fa una aposta per la producció limitada i la confecció de proximitat amb motiu de la nova col·lecció de tardor-hivern que s’ha presentat a la botiga de Barcelona, situada al Carrer Rosselló 247.

L’aposta de SOMIA en la concepció de la nova col·lecció se centra en les produccions limitades a unes 3.000 peces que, en paraules d’Anna Sorli, volen incidir en la “diferenciació” i, sobretot, en la “consciència” a propòsit de “quins són els valors que sustenten el nostre projecte”.

La col·lecció d’aquesta temporada destaca per la qualitat dels seus teixits, que són càlids, suaus i naturals, amb una línia de pelfa de cotó orgànic, una altra de vellut i una línia de punt de tricot amb llana reciclada. D’origen ecològic, els materials provenen de tallers de proximitat (Barcelona, Mataró i Igualada). El projecte també dóna una segona vida a teixits ja existents a través de col·laboracions amb entitats com Humana o la Fundació Formació i Treball.

Per altra banda, la confecció està desenvolupada per dones en risc de vulnerabilitat de la Fundació Ared i tots els complements estan confeccionats per persones amb diversitat funcional de la Fundació NouXamfrà.

Pel que fa als patrons, la col·lecció tardor-hivern està regida per la comoditat i llibertat de moviment de la dona actual. Els estampats s’inspiren en les cultures i tradicions antigues, com el dibuix en ikat sobre teixit tencel i el tie dye sobre teixit de viscosa. La peça més rellevant d’aquesta col·lecció és l’abric, tant pel que fa al teixit com al disseny. Les propostes presentades estan confeccionades en texà negre embuatat, per donar-los originalitat tant en la forma com en els acabats.

Entre les línies de futur de la marca es troba una major aposta per la venda online. Amb la magnitud que ha adoptat el món virtual, SOMIA vol promoure-hi la consciència sobre el comerç responsable.