La marca especialitzada en perfumeria i cosmètica Druni ha canviat el seu emplaçament dins de l’eix comercial Glòries per poder oferir una experiència més completa als seus clients i ampliar la seva oferta de bellesa. La nova botiga, situada a la planta -1, compta amb una superfície de 333 m².
Aquest canvi de local posa de manifest la consolidació de Glòries com a punt de referència del sector Beauty & Wellness, amb una àmplia oferta que aglutina marques com Kiehl’s, Sephora, L’Occitane en Provence, Rituals o NYX.
Aquesta ampliació evidencia que les marques segueixen triant Glòries com a eix comercial de referència on ubicar les seves botigues. Una clara prova d’això són les últimes obertures de botigues com Nails Factory, Manolo Bakes i Hollister, que situen Glòries al nucli de l’oferta local i internacional de bellesa, moda, restaurants i art.
Segons Nina Kavaliova, gerent de l’eix comercial Glòries, “aquesta ampliació, que representa una clara aposta de Druni per Glòries, es deu a l’alta demanda a la botiga i té com a propòsit augmentar encara més la seva oferta de bellesa amb un establiment més gran”.
Leave a Comment